مرکز تعمیرات ماجور با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیر مایکروفر ماجور در مشهد با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط مشهد در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروفر ماجور خود با شماره تلفن 05191011680  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما در هر نقطه ای از مشهد یا اطراف مشهد مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ماجور میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات ماجور بر روی این شماره 05191011680  و یا عکس زیر کلیک کنید.

چرا مایکروویو به خودی خود روشن می شود: دلایل و راه حل های مناسب

مایکروویو به یک وسیله الکتریکی ضروری در زندگی روزمره ما تبدیل می شود. این کار از گرمای تابش الکترومغناطیسی برای پختن غذاها استفاده می کند.

محدوده فرکانس بهینه مایکروویو از طریق غذاهای شما در معرض دید قرار می گیرد. این وسیله آشپزخانه کارهای مختلف آشپزخانه را آسان می کند.

با این حال، مایکروویو ممکن است به دلیل استفاده مداوم، مشکلات خاصی را نشان دهد. بسیاری شکایت دارند که مایکروویو خود به خود روشن می شود.

همیشه به یاد داشته باشید که وقتی این اتفاق می افتد، یک نگرانی ایمنی می شود. بنابراین، برای حل این مشکل باید نکاتی را درک کنید.

امروز، در مورد اینکه چرا مایکروویو به خودی خود روشن می شود و راه حل های مناسب برای آن بحث خواهیم کرد. تا بتوانید مشکل خود را شناسایی کرده و اقدامات مناسب را برای حل آن انجام دهید.

توقف مشکل قبل از تعمیر [نکات رفع سریع]:

تعمیر سولاردام مایکروویو ماجور در مشهد

تعمیر سولاردام مایکروویو ماجور در مشهد

وقتی برای تشخیص مایکروویو خود وقت ندارید، ممکن است دستگاه را از برق بکشید. این به سادگی به این معنی است که شما خطر آسیب رساندن به مایکروویو را ندارید.

گاهی اوقات، جدا کردن مایکروویو از برق و همچنین خاموش ماندن دستگاه برای چند ثانیه ممکن است باعث تنظیم مجدد شود.

باز هم احتمال هرگونه خطر آتش سوزی صفر خواهد بود. علاوه بر این، می توانید در را کمی باز نگه دارید. با این حال، این چیزی است که نوعی تلاش است. در حالی که هرگز مشکل واقعی را حل نخواهد کرد.

به هر حال، اینها چند راه حل موقت برای این مشکل هستند. نکته حیاتی این است که شما باید دلیل اصلی را پیدا کنید.

برخی دلایل مانند گیرکردن سوئیچ ها، خرابی پنل کنترل یا برد ممکن است پشت آنها باشد. بنابراین، شما باید عوامل اتیولوژیکی را بدانید که مایکروویو به خودی خود روشن می شود.

دلایل اصلی روشن شدن مایکروویو به خودی خود:

1. غشای صفحه کلید:

هنگامی که غشای صفحه کلید فر شما خراب یا قدیمی است، می تواند به خودی خود فعال سازی را کنترل کند. به یاد داشته باشید که بیشتر غشاها با گرما فعال می شوند.

هنگامی که اجاق مایکروویو بالای اجاق قرار می گیرد یا توسط یک دریچه گرم می شود، گرمای احاطه شده از این اشیا آن را فعال می کند.

برای مسئله گرمایش، بهتر است به جای تعویض، کار تغییر مکان را در نظر بگیرید. هنگامی که دستگاه برای همیشه روی اجاق گاز قرار می گیرد، فقط مشکل را آشکار می کند. در این زمان به مقاومت حرارتی فکر کنید.

ممکن است بالای صفحه لمسی باشد و از قبل فرسوده شده باشد. بنابراین، جایگزینی یک راه حل قابل اعتماد برای مایکروویو شما خواهد بود.

در صورت داشتن مایکروفر جدید می توانید آن را با مدل دیگری جایگزین کنید. این مدل باید همراه با سنسور حرارت باشد. به ویژه برای استفاده بیش از حد از اجاق گاز توسعه می یابد.

در حالی که تعداد کمی از مدل ها به شما این امکان را می دهند که کنترل پنل مایکروفر را از قسمت جلویی جدا کنید.

پس از انجام آن، غشای اصلی پشت آن را تعویض کنید. اگرچه، بسیاری از مدل ها نیاز به تعویض تاچ پد کامل بدون دسترسی به غشای واقعی دارند.

می‌خواهید قبل از سفارش تعویض، این قطعه را جدا کنید. بنابراین، دریابید که کدام قطعات نیاز به تعویض دارند. این یک راه حل آسان و موثر برای این مشکل است.

هنگامی که به دنبال کلید ممبران برای اجاق مایکروویو خود هستید، ما سوئیچ ممبران پاناسونیک را پیشنهاد می کنیم. این یکی از بهترین کلیدهای غشایی برای اجاق های مایکروویو است.

2. هیئت کنترل:

تعمیر سولاردام مایکروویو ماجور در مشهد

تعمیر سولاردام مایکروویو ماجور در مشهد

برد کنترل مانند مغز مایکروفر شماست. زیرا تمام سیگنال ها ابتدا دریافت می شوند، سپس از روی برد به دستگاه رله می شوند.

هنگامی که تخته شروع به معیوب شدن می کند، علائم زیادی نشان می دهد. یکی اجاقی است که خود به خود در میان آنها روشن می شود.

با توجه به آن، ولتاژ از طریق اجزای پخت و پز تامین می شود. در این لحظه کنترل پنل در حال ارسال سیگنال است. پس راه حل این است که برد کنترل را سریعا تعویض کنید و.

در حالی که بسیاری از اجاق ها برای تعویض نیاز به یک برد کنترل جدید دارند. برای این مورد باید یک برد کنترل کاملاً جدید بخرید.

هنگامی که به دنبال مجموعه ای از برد کنترل برای مایکروویو خود هستید، می توانید آن را در نظر بگیرید. همچنین می توانید این برد کنترل را برای تعویض در نظر بگیرید.

هنگامی که می توانید برد کنترل را بردارید، به این معنی است که می توانید آن را تعویض کنید. بنابراین می توانید قطعه را به جای خود برد کنترل تعویض کنید. هنگامی که برد کنترل خود را تعویض کردید، مشکل باقی نخواهد ماند.

اگرچه ممکن است دشوار به نظر برسد که به سادگی باید دسته های سیم را از سیم قبلی جدا کنید.

بر این اساس، آنها را به مدل کاملاً جدید وصل کنید. همچنین از آستر و نصب مناسب اطمینان حاصل کنید.

3. سوئیچ های گیر کرده:

دو نکته مهم را که اول باید بدانید، مسائل زیاد مربوط به گرما نیست. ثانیاً به دلیل وسعت بیشتر اسپین نور و الکترون.

هر دوی این موارد ممکن است در روشن کردن فر به خودی خود تأثیر بگذارد. اما، لازم نیست نگران این باشید زیرا اصلاً مشکل جدی نیست.

این دو قسمت معمولا انرژی مصرف می کنند. در حالی که آنها از انرژی در بخش های تولید کننده گرما استفاده نمی کنند.

علاوه بر این، علل ساییدگی این بخش‌های خاص، نیاز به رفع دارد. گیرکردن سوئیچ قفل درب یا رله اینترلاک پنل کنترل. اینها دلایل اساسی پشت آن هستند.

جدا از این، ممکن است برای تعویض سوئیچ گیر خود نیاز به تعویض پنل کنترل کامل داشته باشید. همچنین باید کلید اینترلاک درب را بررسی کنید. از تمیز بودن سوئیچ اطمینان حاصل می کند. اگر مشکلی وجود دارد، باید آن را با یک سوئیچ جدید جایگزین کنید.

اطلاعات اضافی برای راهنمایی بیشتر:

همه راحت نیستند که قطعات مایکروویو خود را خودشان تعویض کنند. علاوه بر این، وقتی دستگاه از برق جدا می شود، می تواند بار خطرناکی را در خازن ها حفظ کند. با این حال، جزئیات تعمیر فوق به شما نمی گوید که به خازن ها نزدیک شوید.

متخصصان لوازم الکترونیکی برای تعمیر سریع تمام تجهیزات متخصص هستند. پس برای تعویض و تعمیر ایمن و صحیح با کارشناس تماس بگیرید. در نهایت، شما می توانید دوباره از اجاق مایکروویو خود استفاده کنید.

نتیجه:

در مجموع، این دلیل و راه حلی است که مایکروویو به خودی خود روشن می شود. اگر مشکل موقتی است و توسط شما قابل رفع است، مشکل بزرگی نیست. از سوی دیگر،

هنگامی که یک تعویض طولانی مدت طول می کشد، به کمک یک تکنسین حرفه ای نیاز دارید.

در غیر این صورت، مشکل با خطر آتش سوزی خطرناک ظاهر می شود.

گاهی اوقات، مسائل مربوط به اجاق مایکروویو پیچیده است. زیرا وقتی دستگاه از پریز برق جدا می شود، ضربه خطرناکی را حفظ می کند. سپس،

بدون اتلاف وقت، انرژی و تلاش دلیل اصلی را شناسایی کنید. بر این اساس، حل کنید و یک بار دیگر به آشپزی خود بازگردید. 

چرا الو تعمیر را به‌عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیر مایکروفر ماجور در مشهد را انتخاب کنیم؟

  • دارای پشتیبانی 24 ساعته؛
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)؛
  • کادری دوره‌دیده و تحصیل‌کرده در زمینه‌ی برند مایکروفر شما؛
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال دستگاه شما؛
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه؛
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی؛
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده؛
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده؛
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده؛
  • حفظ حریم شخصی مشتریان و رعایت آداب مشتری‌مداری؛
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا؛

پس همین‌الان با الو تعمیر تماس بگیرید تا از مزیت‌های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد در زمینه‌ی تعمیر مایکروفر ماجور خود بهره‌مند شوید.