مرکز تعمیرات لباسشویی سامسونگ با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی سامسونگ با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط مشهد در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی سامسونگ خود با شماره تلفن 91011680-051 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لباسشویی سامسونگ میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

عیب یابی مشکلات و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی و خشک کن درب جلوی سامسونگ در اتاق لباسشویی
سامسونگ تولید کننده پیشرو در ماشین لباسشویی و خشک کن است. اما اگر مارک ماشین لباسشویی دارید، به احتمال زیاد زمانی می رسد که تعمیر ضروری است. این راه حل های عیب یابی ممکن است به شما کمک کند تا ماشین لباسشویی سامسونگ شما به خوبی کار کند و از تماس پرهزینه تعمیر جلوگیری کند.

مشکل پمپ آب در طول چرخه چرخش

مشکل: در طول چرخه چرخش، پمپ واشر مدام تلاش می کند تا آب را خارج کند و چرخه چرخش را مختل کند.

راه حل: وقتی این اتفاق می افتد، وقت آن است که کمی کارآگاهی انجام دهید. آیا با هر باری این اتفاق می افتد یا فقط بارهای کوچکتر؟ واشرهای با ظرفیت بالا برای خانواده هایی که نیاز به شستن بارهای بزرگ دارند، اما همیشه هنگام شستن بارهای کوچک خوب کار نمی کنند، عالی هستند.

واشرهای امروزی دارای محافظ خارج از تعادل هستند تا از آسیب دیدن واشر در طول چرخه چرخش محافظت کنند. برخی از واشرهای سامسونگ در طول چرخه چرخش آب بیشتری اضافه می کنند تا عدم تعادل یک بار کوچک را اصلاح کنند. برای حل مشکل آب اضافی، لباس ها را دوباره توزیع کنید تا تعادل بهتری در واشر ایجاد شود.

اگر مشکل در هنگام بارهای زیاد اتفاق بیفتد، معمولاً مشکل برد کنترل الکترونیکی است. این می تواند یک تعمیر گران قیمت باشد و به یک تکنسین نیاز دارد.

لک سفید کننده

مشکل: پس از افزودن سفید کننده در دستگاه پخش کننده سفید کننده برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن ماشین لباسشویی یا یک محموله از لباس ها، لکه های سفید کننده روی لباس های بعدی رخ می دهد.

راه حل: در صورت عدم استفاده صحیح از پخش کننده سفید کننده، لکه بینی ممکن است در بارهای آینده حتی با یک آبکشی اضافی رخ دهد.

دیسپنسر را بیش از حد پر نکنید. هرگز از خط MAX در فنجان تجاوز نکنید.
سطح واشر را بررسی کنید. اگر واشر تراز نباشد و به یک طرف یا به جلو یا عقب متمایل شود، لیوان های تلگراف به طور کامل خالی نمی شوند و در بار بعدی چکه می کنند.
پس از استفاده از مایع سفید کننده، لیوان دستگاه پخش کننده را بردارید و آن را خوب بشویید یا با دستمال کاغذی خشک کنید تا از چکه کردن آن جلوگیری شود.

مدار الکتریکی واشر سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

مشکل: واشر مدار الکتریکی خانه را با روشن شدن خاموش می کند.

واشرهای بار جلوی سامسونگ فراخوانی شده است زیرا نشت آب به اتصالات الکتریکی سنسور حرارتی ماشین لباسشویی می تواند باعث اتصال برق و مشتعل شدن برد مدار شود و خطر آتش سوزی برای مصرف کنندگان ایجاد کند.

راه حل: استفاده از واشر را متوقف کنید تا زمانی که بتوانید فراخوانی را بررسی کنید و/یا سیستم الکتریکی ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. اگر به دفترچه راهنمای کاربر یا تعمیر نیاز دارید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

پس از هر شستشو، آب در ظرف شوینده باقی می ماند

مشکل: بعد از هر بار لباسشویی، آب در سینی پخش کننده مواد شوینده باقی می ماند.

راه حل: رها شدن آب در مواد شوینده، سفید کننده یا نرم کننده پارچه غیرعادی نیست. محصولات با بیرون ریختن آنها از سینی با جریان آب پخش می شوند. ممکن است جریان آب به سرعتی که باید قطع نشود (شیر برقی معیوب که به راحتی تعویض می شود) و همین باعث آب اضافی شده است.

اگر آب شفاف است (نه مواد شوینده واقعی)، پس لباس های شما تمیز می شوند. با تمیز کردن منظم آنها، عملکرد دستگاه پخش را بهبود بخشید.

رگه های بنفش بر روی پارچه ها باقی مانده است

مشکل: رگه های ارغوانی روی لباس ها بعد از شستشو با آب سرد و چرخه کوتاه مدت ظاهر می شود.

راه حل: رگه های بنفش زمانی رخ می دهد که از مواد شوینده لباسشویی بیش از حد استفاده شود. یک قاشق چای خوری از مواد شوینده غلیظ HE مقدار توصیه شده برای مقدار کمی آب سرد است. بدون توجه به اندازه بار یا دمای آب، هرگز بیش از دو قاشق چای خوری در ماشین لباسشویی HE استفاده نکنید.

شستن مجدد لباس ها در چرخه شستشو با آب گرم و بدون مواد شوینده اضافه، رگه ها را از بین می برد.

نشتی ماشین لباسشویی در طول چرخه آبکشی

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

مشکل: واشر در طول چرخه آبکشی حتی پس از تمیز کردن پرزگیر و بررسی نشتی شیلنگ های آب، آب نشت می کند.

راه حل: اگر قرار است نشتی با لودر جلو اتفاق بیفتد، اغلب در طول چرخه آبکشی رخ می دهد زیرا در آن زمان آب بیشتری مصرف می شود. علت به احتمال زیاد نشتی یا سوراخ در یکی از خطوط داخلی است. ممکن است سوراخ/سوراخی در شیلنگ تخلیه یا شلنگ نرم و مشکی دم در کنار مجموعه پمپ تخلیه باشد. اگر به دفترچه راهنمای کاربر یا تعمیر نیاز دارید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

واشر در طول چرخه چرخش متوقف می شود

مشکل: واشر در طول چرخه چرخش متوقف می شود و از حالت تعادل خارج می شود. چرخه چرخش پس از مرتب شدن مجدد لباس ها کامل می شود.

راه حل:

یک آزمایش تشخیصی را اجرا کنید تا ببینید آیا کدهای خطا ظاهر می شوند یا خیر. عدم تکمیل چرخه چرخش می تواند ناشی از تخلیه کند باشد و آن کد ظاهر می شود.
برای اصلاح کندی تخلیه، پانل پایین محفظه واشر را باز کنید. در سمت راست پایین یک دوشاخه خواهید دید. مقداری حوله آماده داشته باشید تا هجوم آب را بگیرد و دوشاخه را بردارید. فیلتر را تمیز کنید ممکن است متوجه شوید که پرزها، سکه ها یا دکمه ها مانع جریان پمپ می شوند.
هرگز ماشین لباسشویی را اضافه بار نکنید.

زمانی که عجله ندارید تا بدانید کدام چرخه را برای بارهای با اندازه های مختلف انتخاب کنید، برای خواندن کتابچه راهنما وقت بگذارید.

واشر سامسونگ روشن نمی شود

مشکل: واشر روشن نمی شود حتی اگر صفحه نمایش می گوید که برای شروع چرخه آماده است.

راه حل: اگر ماشین لباسشویی برق دریافت می کند و همه چیز خوب به نظر می رسد، با تمیز کردن نقاط تماس قفل در با کمی الکل روی یک سواب پنبه شروع کنید. حتی اگر نشان می دهد که “قفل” است، باید تماس کامل وجود داشته باشد. اگر این کار جواب نداد، یک کتابچه راهنمای فنی به شما کمک می کند ماشین لباسشویی را در حالت عیب یاب قرار دهید تا بهتر تشخیص دهید که آیا مشکل مکانیکی، کامپیوتری یا الکتریکی دارید.

چرا الو تعمیر را به‌عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد را انتخاب کنیم؟

  • دارای پشتیبانی 24 ساعته؛
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)؛
  • کادری دوره‌دیده و تحصیل‌کرده در زمینه‌ی برند لباسشویی شما؛
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال دستگاه شما؛
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه؛
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی؛
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده؛
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده؛
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده؛
  • حفظ حریم شخصی مشتریان و رعایت آداب مشتری‌مداری؛
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا؛

پس همین‌الان با الو تعمیر تماس بگیرید تا از مزیت‌های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد در زمینه‌ی تعمیر لباسشویی سامسونگ خود بهره‌مند شوید.