مرکز تعمیرات دلمونتی با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیر مایکروویو دلمونتی در گلستان با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط گلستان در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو دلمونتی خود با شماره تلفن 01791011680 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما در هر نقطه ای از گلستان یا اطراف گلستان مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات دلمونتی میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات دلمونتی بر روی این شماره 01791011680 و یا عکس زیر کلیک کنید.

ایرادات و تعمیرات ساده مایکروویو

همیشه قبل از انجام ساده ترین بررسی یا تعمیر فر را خاموش و از برق بکشید.

اگر اصلاً نشانه ای از زندگی وجود ندارد، فیوز را در دوشاخه چک کنید. با این حال، فیوزها معمولاً بدون دلیل منفجر نمی‌شوند و این ممکن است نشان دهنده یک خطای جدی‌تر باشد.

فقط چند عیب ساده وجود دارد که می توان آنها را برطرف کرد که در اینجا فهرست شده اند.

لامپ خراب

به دنبال یک صفحه پوششی کوچک در پشت اجاق گاز یا پنجره ای در داخل بگردید که با یک یا چند پیچ ​​محکم شده است و می توانید برای دسترسی به لامپ آن را بردارید. آن را با یکی از همان نوع، ولتاژ و وات جایگزین کنید.

جرقه زدن

اگر جرقه داخل فر را مشاهده کردید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که داخل فر را کاملا تمیز کنید. تمام آثار مواد غذایی سوخته یا آثار سوختگی را از خود جرقه بردارید.

به پوشش راهنمای موج که در آن مایکروویوها وارد فر می شوند توجه ویژه ای داشته باشید. در حالت بد، این می تواند از بین برود. دستورالعمل‌هایی به‌صورت آنلاین برای تمیز کردن یا تعویض پوشش راهنمای موج وجود دارد، اما این دستورالعمل‌ها به این بستگی دارد که با باز کردن پیچ‌هایی که از داخل محفظه پخت و پز قابل دسترسی هستند، قابل جدا شدن باشد، که ممکن است اینطور نباشد. توجه داشته باشید که برش یک پوشش راهنمای موج جدید به اندازه ممکن است گرد و غبار مضر ایجاد کند.

صفحه نمی چرخد

تعمیر مایکروویو دلمونتی در گلستان

تعمیر مایکروویو دلمونتی در گلستان

با فرض اینکه هر چیز دیگری کار می کند، مایکروویو را وارونه کنید (فراموش نکنید که ابتدا بشقاب و هر چیز دیگری را در آن بردارید). بررسی کنید که آیا پوشش جداگانه ای وجود دارد که می توان آن را برای بازرسی و احتمالاً تعمیر یا تعویض موتور و مکانیزم صفحه گردان جدا کرد.

13 چیزی که هرگز نباید در مایکروویو قرار دهید

اجاق‌های مایکروویو از اواسط دهه 1970 بخشی از بسیاری از خانواده‌های آمریکایی بوده است و اکثر کاربران به سرعت یاد گرفتند که فویل‌های آلومینیومی و ظروف فلزی را از این دستگاه دور نگه دارند. انفجار جرقه‌ها سرنخ آسانی بود و آتش‌سوزی و مایکروویو ویران شده پاسخ نهایی بود.

لیوان و ظروف استایروفوم

در حالی که ظروف فوم پلی استایرن یا استایروفوم کار خوبی در محافظت از مواد غذایی در یخچال دارند، اما برای مایکروویو ساخته نشده اند. غذا را قبل از گرم کردن به ظرف مخصوص مایکروویو منتقل کنید.

کیسه های کاغذی و ظروف بیرون بر

مگر اینکه کیسه کاغذی برای استفاده در مایکروویو مانند کیسه های پاپ کورن ساخته شده باشد، استفاده از آن برای گرم کردن مجدد ایمن نیست. کیسه های ناهار کاغذی قهوه ای و ظروف کاغذی چاپ شده می توانند سموم را در غذاها آزاد کنند و در صورت داغ شدن غذا به راحتی آتش بگیرند. 3 و فراموش نکنید که آن ظروف کاغذی غذای چینی اغلب دارای دسته سیم فلزی نازکی هستند که می تواند جرقه و جرقه ایجاد کند. شعله های آتش برای خراب کردن مایکروویو شما

کیسه ها و ظروف پلاستیکی سبک

کیسه های مواد غذایی و هر کیسه پلاستیکی سبک وزن دیگر را از مایکروویو دور نگه دارید. ذوب خواهند شد! همین قانون را باید در مورد وان های مارگارین، ماست و پنیر که فقط برای نگهداری در سردخانه و استفاده یکبار مصرف هستند، رعایت کرد. ممکن است استفاده مجدد از آنها به نظر زمین دوست باشد، اما خطر مواد شیمیایی منتشر شده در غذای شما در هنگام گرم کردن یا آتش سوزی ناشی از ذوب شدن ظرف ارزشی ندارد.

بسیاری از ظروف پلاستیکی حاوی بیسفنول A یا BPA هستند، یک ماده شیمیایی که با مشکلات سلامتی متعددی از سرطان گرفته تا دیابت مرتبط است. قبل از زدن آن دکمه‌ها، وقت بگذارید و بررسی کنید که هر ظرف پلاستیکی قابل استفاده در مایکروویو است یا خیر.

لیوان های مسافرتی

تعمیر مایکروویو دلمونتی در گلستان

تعمیر مایکروویو دلمونتی در گلستان

اگر قهوه شما نیاز به گرم شدن دارد، قبل از ریختن آن در لیوان مسافرتی از یک لیوان شیشه ای یا چینی برای گرم کردن آن در مایکروویو استفاده کنید. بیشتر لیوان ها، فنجان ها و بطری ها از پلاستیک یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. می‌دانید که فلز برای مایکروویو ممنوع است و از گرم شدن نوشیدنی جلوگیری می‌کند. لیوان های پلاستیکی ممکن است ایمن نباشند و حتی می توانند عایق گرم نگه داشتن نوشیدنی را جدا کرده و خراب کنند.

بشقاب ها و فنجان های قدیمی

اگر ظروف فست فود قدیمی یا ظروف دیگری دارید که بیش از 40 سال قدمت دارند، از آنها در مایکروویو استفاده نکنید. لعاب می‌تواند حاوی سرب یا سایر اجزا باشد که در دمای بالا به مواد غذایی نفوذ می‌کند. از هرگونه ظروف طلایی یا نقره ای نیز باید اجتناب شود.

ظروف بدون پوشش

مگر اینکه دوست دارید مایکروویو را تمیز کنید، مطمئن شوید که همه ظرف ها را بپوشانید. یک پوشش مایکروویو با تهویه، زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

پارچه و لباس

این ممکن است نابجا به نظر برسد، اما «هک‌هایی» در اینترنت وجود دارد که می‌توانید پارچه‌ها را در مایکروویو خشک کنید. هرگز هیچ نوع کتانی یا لباسی را در مایکروویو قرار ندهید. کفش های مرطوب شما هرگز مثل قبل نمی شوند.

غذاهای خاص

چه احتمال انفجار وجود داشته باشد، چه بخارهای سوزاننده چشم یا دماهای ناایمن، برخی از مواد غذایی هستند که نباید در مایکروویو تهیه شوند.

فلفل تند: مگر اینکه اثرات اسپری فلفل را دوست دارید، از قرار دادن فلفل چیلی در مایکروویو خودداری کنید. گرما کپسایسین موجود در فلفل ها را آزاد می کند و باعث تبخیر آن می شود و چشم ها، بینی و ریه های شما را می سوزاند.
تخم مرغ در پوسته: وقتی تخم مرغ گرم می شود، تمام بخار آن جایی برای رفتن در پوسته ندارد تا زمانی که تخم مرغ منفجر شود – حتی اگر آن را در یک ظرف حاوی آب قرار دهید.

میوه های کامل: قرار دادن انگور، هلو کامل، سیب یا گلابی در مایکروویو می تواند باعث انفجار در هنگام تجمع بخار در داخل پوست شود یا هنگامی که می خواهید میوه داغ بخارپز را باز کنید، سوختگی جدی ایجاد کند.

گوشت های منجمد: یکی از فواید مایکروویو حرارت سریع و شدید برای آب کردن و طبخ غذاهای منجمد است. یکی از غذاهایی که باید به دقت کنترل شود، گوشت منجمد است. از آنجایی که گوشت معمولاً غلیظ است – به خصوص گوشت چرخ کرده گاو – اطمینان از پخت کامل مرکز آن دشوار است. این می تواند منجر به پختن بیش از حد مناطق شود در حالی که برخی از نقاط هنوز خام هستند.
شیر مادر منجمد: شیر مادر باید به جای مایکروویو در یخچال ذوب شود. گرمای ناهموار خطرناک است و می تواند گلوی نوزاد را بسوزاند.

در نهایت هرگز وقتی مایکروفر خالی است آن را روشن نکنید. هنگامی که مایکروویوها مقصدی مانند مایعات یا غذا نداشته باشند، از یکدیگر جهش می کنند و دوباره جذب مایکروویو می شوند که می تواند باعث انفجار آن و شروع یک آتش سوزی بالقوه مرگبار شود.

چرا الو تعمیر را به‌عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیر مایکروویو دلمونتی در گلستان را انتخاب کنیم؟

  • دارای پشتیبانی 24 ساعته؛
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)؛
  • کادری دوره‌دیده و تحصیل‌کرده در زمینه‌ی برند مایکروویو شما؛
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال دستگاه شما؛
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه؛
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی؛
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده؛
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده؛
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده؛
  • حفظ حریم شخصی مشتریان و رعایت آداب مشتری‌مداری؛
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا؛

پس همین‌الان با الو تعمیر تماس بگیرید تا از مزیت‌های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد در زمینه‌ی تعمیر مایکروویو دلمونتی خود بهره‌مند شوید.