اخبار و مقالات

بررسی کامل کولر گازی 18000 اجنرال مدل ASGA18UNWA

طراحی و ساختار منحصر به فرد کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA

کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدلASGA18UNWA از جدیدترین و باکیفیت‌ترین کولر گازی دیواری موجود در بازار به شمار می‌آید که به دلیل کیفیت و مشخصات فنی مطلوب توانسته در دسته‌ی پرفروش‌ترین کولر های گازی قرار بگیرد. شرکت اجنرال سعی کرده است تا نسل جدیدی از کولر گازی را در ظریف ۱۸۰۰۰ و مدلASGA18UNWA با بهترین عملکرد دومنظوره‌ی سرمایشی و گرمایشی مناسب برای مساحت متراژ ۳۵ متر مربع با نمای بیرونی زیبا و بادوام طراحی کند‌‌.

ساختار کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA به شکلی طراحی شده است که متشکل از دو نوع واحد یعنی پنل داخلی و خارجی می باشد. پنل داخلی این مدل کولر گازی در مکان های بسته چون فضای منزل، اتاق یا محل کار قرار می گیرد و نوع خارجی پنل در محیط های بازتر نصب می شود. ساختار ظاهری کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA درعین طراحی ساده و شیک، دارای جنس بدنه‌ی بسیار مقاوم و ضد زنگ در مقابل عوامل فرسایشی می‌باشد.

 

 

کمپرسور کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA

کمپرسور کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA از نوع روتاری تولید شده است که به صورت عمودی، توسط یک شبکه‌ی پیشرفته، عمل فشرده‌سازی یا کمپرس گاز را انجام می دهد. کمپرسور قدرتمند این نوع کولر گازی متناسب با مناطق آب و هوایی معتدل T1می باشد که در هر فصلی از سال قابل استفاده است. نوع گازی که در کمپرسور کولر گازی اجنرال به کار رفته است از نوع گاز بی خطر مبرد R410a می باشد که عوارض زیست محیطی ندارد.

گاز مبرد R410a که در کمپرسور کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA کمپرس می‌شود، در مقایسه با گاز های پیشین، از نقطه‌ی جوش کمتری برخوردار است. درواقع کمپانی اجنرال سعی کرده با تولید کولر گازی ۱۸۰۰مدل ASGA18UNWA علاوه بر رفع نیاز سرمایشی _ گرمایشی مصرف کننده در جهت تهویه مطبوع، عوارض زیست محیطی را تا حد امکان کاهش دهد و آسیب رسان محیط زیست نباشد.

همچنین دارای زمانت 5 ساله میباشد. از دیگر ویژگی کمپرسور کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA این است که بدون توجه به دمای طبیعی محیط برای مدتی کوتاه به فعالیت خود ادامه می دهد و به طور خودکار به حالت استاندارد و نرمال باز می گردد.

 

 

 

امکانات ویژه کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA

از خصوصیات برجسته ی کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA که جهت محبوبیتش در بازار می شود می‌توان به بهره‌مندی آن از امکاناتی چون فیلتر تصفیه هوا اشاره کرد. فیلتر تصفیه هوای به کار رفته در کولر گازی اجنرال مدل ASGA18UNWA به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر از بین بردن ریزترین ذرات گرد غبار و عوامل آلژی زا، انواع باکتری و ویروس ها را می‌کشد و باد محتوی هوایی پاک و سالم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

• به علاوه، یکی دیگر از امکانات نوآورانه‌ی کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA، این است که دارای حالت تایمر خواب می‌باشد. این قابلیت ویژه با فراهم آوردن نوعی شرایط مراقبتی، سبب می‌شود فرد هنگام خواب باد معتدل و سازگار با دمای بدن خود دریافت کند.

همان طور که می‌دانید دمای بدن انسان هنگام خواب به طور طبیعی رو به کاهش می‌رود، با روشن کردن کولر گازی اجنرال روی حالت تایمر خواب به وسیله ی ریموت کنترل، می توانید درجه ی هوای اتاق را به صورت تدریجی به سمت گرمایش ببرید.

کولرگازی اجنرال ASGA دیواری است. شیوه ی هوا دهی و خنک کنندگی کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال ASGA به صورت خودکار و به وسیله‌ی ریموت کنترل انجام می‌شود. کولرگازی اجنرال ASGA با تنظیم خودکار و یکنواخت جریان هوا، باد خنک و لذت بخشی را در جهان مختلف پخش می‌کند.

بدین ترتیب، باد حاصل به چهار جهت شمال، جنوب، شرق و غرب انتشار می‌یابد و به دلیل قدرت پرتاب باد اسپیلت اجنرال ASGA و بالا بودن ظرفیت سرمایشی ۱۸۰۰۰، انتقال باد و خنک کردن فضای مکان تا مساحت حداکثر ۳۵ متر مربع و ارتفاع ۲.۷ متر، در زمان کم انجام می‌گیرد.

• کولر گازی اجنرال ASGA18UNWA از قابلیت روشن و خاموش شدن به صورت خودکار بهره‌مند است. به دلیل برخورداری آن از تایمر اتوماتیک می‌توانید هر زمان که خواستید متناسب با سبک زندگی خود در منزل یا محل کار، دستگاه را با ریموت کنترل روی حالت روشن و خاموش اتومات تنظیم کنید.

• همچنین این سری از کولر های گازی اجنرال را مجهز به حالت Power Mod یعنی حالت قدرتمند تولید کرده اند. کافی است به وسیله ریموت کنترل، فعالیت کولر را روی حالت دور تند فعال کنید. در این صورت محیط اتاق با سرعت بیشتری خنک می‌شود.

مشخصات تکمیلی کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA

تا اینجا کوشیدیم کارآمدی ها و ویژگی های شاخص کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA را شرح دهیم. شرکت اجنرال پیش از پیش در تلاش است تا بتواند با تمرکز بر تقویت مزیت های کولر ASGA و رفع و جبران کمبود ها، بهترین نمونه ی دستگاه اسپیلت جنرال ASGA را به بازار عرضه کند.

اکنون، به خلاصه ای از نفاط قوت و ضعف کولر ASGA18UNWA می پردازیم تا راهنمای مفیدی جهت خرید هوشمندانه ی کولر برای شما عزیزان باشد‌. نقاط قوت کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدلASGA18UNWA به شرح زیر است:

  • ۱. کم حجم و مدل نصب دیواری با طراحی ساختاری مدرن و ساده با قابلیت نصب آسان
  • ۲. دارای حداکثر ظرفیت سرمایشی ۱۸۰۰۰ و توان بالای خنک کنندگی
  • ۳. دارای کمپرسور روتاری بادوام و قدرتمند با کمپرس سازی گاز بی ضرر مبرد a
  • ۴. قابلیت عملکرد دو منظوره سرمایشی و گرمایشی بدون ایجاد صدای مزاحمتی کولر
  • ۵. دارای فیلتر تصفیه هوا و تولید باد محتوی هوای پاکیزه مبرا از گرد و غبار و هرگونه باکتری
  • ۶. مجهز به تایمر خواب
  • ۷. دارای ریموت کنترل
  • ۸. مجهز به قطعات فنی مرغوب، کیفیت ساخت بالا و بدنه ی ضد فرسایشی و مقاوم
  • ۹. جزو رده‌ی دستگاه های کم مصرف انرژی گرید A
  • ۱۰. مقرون به صرفه ترین کولر گازی با قیمت تضمین شده همراه با ضمانت عالی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش
  • ۱۱. مناسب استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل
  • ۱۲. دو نوع واحد؛ پنل داخلی به وزن 13.5 کیلوگرم و پنل خارجی به وزن 47 کیلوگرم
  • ۱۳. محدوده ی دمایی عملکرد بین ۷ تا ۴۳ درجه ی سانتی‌گراد
  • ۱۴. برق مصرفی تک فاز بین ولتاژ ۲۲۰ تا ۲۴۰
  • ۱۵. دارای تایمر اتومات
  • ۱۶. دارای ظرفیت۱۸۰۰۰، قدرت خنک کنندگی در محیط هایی با متراژ مساحتی حداکثر ۳۵ مترمربع در زمان کوتاه
  • ۱۷. دارای موتور کم مصرف
  • ۱۸. پنل کولرقابل شست و شو
  • ۱۹. قابل تنظیم روی حالت قدرتمند Power Mode

 

 

 

 

نقص کوچکی که برای کولر گازی اجنرال ASGA18UNWA مطرح می شود فقدان اینورتر یا کیت کم‌مصرف می باشد. به نقطه ضعف کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA توجه کنید که چگونه با ساخت هوشمندانه و به کاربردن موتور کم مصرف، رفع شده است:

این محصول به دلیل مجهز بودن به موتور کم مصرف نقطه ضعف خود را در زمینه‌ی کاهش انرژی رفع کرده، و در سطح برچسب انرژی A قرار می‌گیرد که از نظر میزان مصرف انرژی رده‌ی نسبتا مناسبی برای یک کولر گازی به شمار می‌آید.

در نتیجه موتور کم مصرف کولرگازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNW با جبران نبود اینورتر، ضمن کاهش مصرف انرژی، بازده مطلوب و با کیفیتی را ارائه می‌دهد و از پرداخت هزینه های بالای قبض برق جلوگیری می‌کند.

 

در این مقاله سعی کردیم به معرفی کامل کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA تمام آنچه که برای خرید اطمینان یک کولر گازی به شما کمک می کند را گرد آوری کنیم. مشخصه های ساخت و امکاناتی که سبب تمایز آن با سایر کولر ها می شود را شرح دادیم. گفتیم کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA با مصرف میزان کم انرژی، بهترین راندمان خنک کنندگی را با کیفیت مطلوب تولید می کند به طوری که قدرت پرتاب بادی آن، می تواند تا فاصله زیادی، جهات مختلف را در زمان کم پوشش دهد و درعین حال از صدا های تولیدی بکاهد.

در واقع، انرژی مصرفی کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدلASGA18UNWA صرف بازده بالای سرمایشی، هوای خنک و تهویه ی مطبوع می‌شود و استفاده بهینه ی انرژی را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند.

پیشنهاد ما به شما خرید نسل جدید محصول تهویه مطبوع، یعنی کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA می‌باشد. شرکت معتبر اجنرال سال هاست با استفاده از ماده خام اولیه ی مرغوب، تجارب حرفه ای و سازوکار های فن‌آورانه در مسیر تولید و فروش تجهیزات و تاسیسات سرمایشی _ گرمایشی، مانند کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال مدل ASGA18UNWA گام بر می‌دارد و در تلاش است تا با بهبود و ارائه‌ی باکیفیت ترین محصولات و خدمات، از همه جهات نیاز مشتریان را رفع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *