اخبار و مقالات

بررسی کامل کولر گازی 12000 اجنرال مدل GG-S12000

با یک بررسی محصول دیگر از تولیدات شرکت اجنرال در خدمت شما هستیم. با توجه به استقبال خب دوستان از محصولات این شرکت، رزومه قوی و بازخوردهای مثبت، سعی بر این است که تنوع محصولات این شرکت را برای شما فراهم کنیم. از آنجایی هم که محصولی که در دسترس باشد باید مورد بررسی قرار بگیرد، این محصول را از طراحی تا ساخت داخلی و همچنین نقاط قوت و ضعف موشکافانه تحلیل کردیم.

ابتدا از نام شرکت شروع کنیم، نامی که در سال‌های پیش رو از آن زیاد خواهید شنید. شاید هم بخاطر تبدیل شدن به یک برند جهانی و رقیب برای محصولاتی همچون سامسونگ و ال جی، در آینده افزایش قیمت را نیز برای محصولات خود در نظر بگیرد. با این حال باید یک قدم از دنیا جلو بود. محصولی با کیفیت اما با قیمت مناسب.

پس از نظر شرکت و سازنده خیالمان راحت شد. حال وارد یک محصول این شرکت شویم و جزییات آن و شرایط استفاده رو به خوبی تحلیل کنیم. در این بررسی کولر گازی 12000 اجنرال مدل GG-S12000 موضوع مورد بحث ما خواهد بود تا شما را طبق رسالتی که داریم در انتخاب یاری کنیم و نقاط مبهم این محصول را شفاف کنیم.

 

طراحی و ساختار کولر گازی کولر گازی 12000 اجنرال مدل GG-S12000

دیگر با سبک مطالب تحلیل و بررسی ما آشنا شده‌اید. پس می‌دانید از ظاهر و چشم سر شروع می‌کنیم تا به باطن یک محصول برسیم. اجنرال گرچه شاید به عنوان برند جهانی هنوز اول راه باشد، اما طراحانی دارد که اصلا خود را از خلاقیت برندهای جهانی عقب نمی‌دانند. آنها به کوچکترین جزییات دقت می‌کنند. از ابعاد ساخت گرفته تا رنگ و نحوه قرار گیری کلیدهای فیزیکی روی کولر. اگر جز‌ء به جزء اینها را دقت کنیم، به زیبایی کنار هم قرار گرفته‌اند و محصول نهایی را برای ما پدید آورده اند.

در کولر گازی 12000 اجنرال مدل GG-S12000 ، استانداردهای لازم رعایت شده، با طراحان داخلی ساختمان و دفاتر اداری هم فکری شده، حتی می‌شود گفت سبک معماری‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. همه این تلاش‌ها در راستای طراحی محصولی که با مخاطب و مشتری خود ارتباط برقرار کند صورت گرفته است.

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کولر در کنار این طراحی، با توجه به قدرت متوسط آن، در دسته بندی متوسط و کوچک قرار می‌گیرد. اگر شما یک دکتر، مهندس یا مدیر هستید که به دفتر کار خود اهمیت زیادی می‌دهید، این محصول گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. چرا که هم جوابگوی نیاز شما در درجه‌های متفاوت دمایی است و هم زیبایی و طراحی محیط کار شما را محدود نمی‌کند.

از طرفی یونیت خارجی هم که قرار است در بیرون ساختمان اداری شما یا نقاط کور ساختمان نسب شود، بسیار مناسب است و هم انجام نسب و فعال کردن آن راحت انجام می‌شود و هم نمای بیرونی خانه یا دفتر کار یک مهندس یا مطب شما آقای دکتر عزیز را بی‌روح نمی‌کند و از لحاظ معماری شهری و محلی هم کولر گازی 12000 اجنرال مدل GG-S12000 ، برای عابرین پیاده و سواره نیز بازخورد منفی ندارد.

شاید این موارد در ابتدا مهم به نظر نیاید، اما شما نگاهی به این تعداد از یونیت خارجی که در اطراف ساختمان‌ها است بیاندازید. می‌بینید که حیف چه زیبایی‌هایی را از ما گرفته اند.

 

کمپرسور کولر گازی 12000 اجنرال مدل GG-S12000

مرحله طراحی را که با سربلندی بیرون آمد، ببینیم کولر زیبای ما در درون چه دارد و آیا به همان خوبی ظاهر ما را برای خرید خود قانع می‌کند؟ خوب باطن چیزی نیست جز کمپرسور تپنده این محصول، کمپرسوری برمبنای دورانی و پیستونی یا همان کمپرسورهای معروف روتاری که نسل جدید کولرهای گازی را به حرکت وا می‌دارند.

 

 

 

شما در مقابل تغییرات نباید مقاومت کنید، وقتی علم و پیشرفت به سمت محصولی می‌رود، شما نیز باید همراه او تغییر کنید. این از ویژگی‌های خوب شرکت اجنرال است، چرا که در این تغییر با صنعت کمپرسور همراه شده است و استفاده از کمپرسورهای تک بعدی پیستونی را کنار گذاشته است. تا بتواند با نسل جدید کمپرسورهای روتاری هم قدرت بیشتری به محصول خود ببخشد هم بخاطر نوع فرآیندی که در این کمپرسورها ایجاد می‌شود، قدرت تهویه بیشتری را فراهم کند.

اجنرال با استفاده از این کمپرسورها در کولر گازی 12000 اجنرال مدل GG-S12000 نشان می‌دهد که جدای قدرت و هزینه‌ای که مشتری بابت محصول پرداخت می‌کند، تضمین کیفیت نیز چقدر برای این شرکت مهم است. همچنین استفاده از این کمپرسور باعث حذف قطعات اضافی شده و در طراحی و سبک سازی محصول نیز کمک زیادی کرده است.

 

امکانات کولر گازی 12000 اجنرال مدل GG-S12000

اینجاست که باید گفت فلفل نبین چه ریزه، بله این کولر در همین ابعاد، قابلیت گرمایشی سرمایشی مناسبی را فراهم می‌کند. در طراحی آن وزش باد به 4 جهت تعبیه شده است و با توجه به متراژ و فضای قابل استفاده قدرت پرتاب باد خوبی هم دارد. کولر گازی 12000 اجنرال مدل GG-S12000 را شما باید به عنوان یک کولر برای فضاهای اتاق کاری و کوچک استفاده کنید.

بیشترین بازدهی این کولر در فضاهایی با مساحت زیر 30 متر است. اما، اما بشتابید ساکنین شمالی عزیز، بله شما که در شهرهای زیبای شمال زندگی می‌کنید یا دفتر کاری روبه دریا و پشت به جنگل دارید و درست زمانی که از منظره درحال لذت بردن هستید، رطوبت هوا شما را کلافه می‌کند. اینجا جایی است که این کولر گازی اجنرال با قدرت ظاهر می‌شود.

چون یکی از نقاط قوت این کولر، بازدهی خوب در شرایط هوایی معتدل و حاره‌ای است. با استفاده از فیلترهای خود و مکشی که دارد، رطوبت محیط را به خوبی جذب می‌کند و باد خنک و دل نشینی را برای احساس زیبای شما فراهم می‌کند. مطمئنا در این نسیم خنک، منظره شهرهای شمالی زیباتر خواهد بود. گزینه Auto reset هم در این کولر تعبیه شده و نشان می‌دهد با ما مردم ایران که قطعی برق جزیی از زندگی‌مان شده، همزاد پنداری خوبی دارد و نمی‌گذارد بعد از برقراری برق، نگران تنظیمات این محصول باشیم.

گاز مبرد R410a هم اینجا حضور دارد، به به جمع همه خوبان جمع است. دیگر چه انتظاری از این محصول می‌شود داشت؟ در کنار آرامش و حس خوب، سلامتی و محیط زیست زیبا و سالم را نیز به ارمغان می‌آورد. پره‌های طلایی زد زنگ، فوق العاده دیگه خیال مصرف کننده در مناطق مرطوب را راحت کرده است. جانم؟ هزینه برق شما بالاست؟ نگرانید استفاده از کولر گازی قبض برق شما را وحشتناک کند؟

بله کاملا به شما حق می‌دهم، شرایط تورمی این روزها و هزینه‌های بالا برای همه ما این نگرانی‌ها را ایجاد کرده، اما دیگر از رده A که بالاتر نداریم؟ داریم؟ پس با خیال راحت بیاین اینجا، یعنی پیش مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی تعمیرچی، چون سنگ تمام گذاشته و همه موارد را در نظر گرفته. کولر گازی 12000 اجنرال مدل GG-S12000 دارای سطح مصرفت A خیال شما را از هر موردی راحت می‌کند.

موارد معمول و تنظیمات ریموت این کولر هم شرایط آرامش بخش و بدون نگرانی را برای شما ایجاد می‌کند تا به راحتی، در زمان خواب یا نبود در محل کار، یا خانه، شرایط هوایی محیط را به اجنرال بسپارید.

نقاط قوت

  • درجه مصرف انرژی A.
  • طراحی زیبا و ابعاد و وزن ایده‌آل و پایین
  • استفاده از کمپرسور روتاری
  • استفاده از گاز R410a
  • قابلیت تنظیم دما
  • دارای فیلتر هوای مناسب
  • صدا و لرزش کم.
  • قابلیت کارکرد در مناطق حاره ای و معتدل.

نقاط ضعف

  • شاید می‌توانست کمی قوی‌تر باشد تا با این همه مزایا در محیط های بزرگتر هم استفاده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *