یخچال های ساید این روزها بسیار محبوب هستند و بیشتر افراد تمایل دارند به جای یخچال های معمولی از آنها استفاده کنند. این یخچال ها نیز مانند یخچال های معمولی ممکن است به هر دلیلی دچار مشکل شوند و به تعمیرات نیاز پیدا کنند.

 

چرا تعمیرچی را برای تعمیرات یخچال و ساید انتخاب کنیم؟

با توجه به حساسیت زیادی که این مدل یخچال ها دارند ممکن است پیدا کردن یک مرکز معتبر در جهت انجام تعمیرات آنها کار دشوار و زمانبری باشد. ساختار یخچال های ساید نسبت به یخچال های معمولی متفاوت است به همین دلیل تعمیرات آن ها باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.

مجموعه تعمیرچی به طور کاملا تخصصی در حوزه تعمیر یخچال ساید فعال است و از تعمیرکاران بسیار حرفه ای و با تجربه در این زمینه استفاده میکند. اگر مالک هر کدام از یخچال های ساید برند های دوو، ال جی یا سامسونگ هستید می توانید تعمیرات آن ها را با خیال راحت به ما بسپارید.

تعمیر یخچال ساید دوو

یخچال های ساید دوو یکی از محبوب ترین ها در جهان به شمار میروند. تولیدات این برند در میان خانواده های ایرانی نیز طرفداران بسیاری دارند. اگر چه کیفیت این یخچال ها مناسب است اما ممکن است به هر علتی در کارکرد آن ها اختلال ایجاد شود و به تعمیرات نیاز پیدا کنند.

خدمات تعمیر یخچال ساید دوو در مجموعه ما توسط  تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود. تمامی فرایند تعمیرات نیز با استفاده از قطعات اصلی صورت می گیرد و نیازی نیست از این بابت نگران باشید.  یخچال های برند دوو تنوع زیادی دارند و یخچال منزل شما از هر مدلی که باشد می توانید برای تعمیرات آن روی ما حساب کنید.

تعمیر یخچال ساید سامسونگ

ما مشکل یخچال ساید سامسونگ شما را به بهترین شکل حل می کنیم. مجموعه تعمیرچی در زمینه ارائه خدمات تعمیر یخچال ساید سامسونگ در خدمت شما عزیزان است. تکنیسین های تیم ما با یخچال های ساید این برند به طور کامل آشنایی دارند و می توانند در کوتاهترین زمان آن ها را عیب یابی کنند.

یخچال ساید سامسونگ از تکنولوژی های پیشرفته ای برخوردار است و تعمیرات آن را باید به افراد متخصص در این حوزه سپرد. سپردن فرایند تعمیرات ساید سامسونگ به دست افراد بی تجربه به هیچ وجه کار عاقلانه ای نیست. این اشخاص به دلیل اینکه تخصصی در این زمینه ندارند نمی توانند مشکل یخچال شما را به طور اصولی حل کنند و ممکن است پس از مدتی دوباره نیاز به تعمیرات پیدا کند.

تعمیر یخچال ساید ال جی

از دیگر خدمات ما تعمیر یخچال ساید ال جی است. یخچال های ساید ال جی نیز بسیار پرطرفدار هستند و افراد زیادی به استفاده از آن ها تمایل دارند. امکان دارد شما نیز در منزل خود از یخچال های ساید این برند استفاده کنید. در این صورت نیازی نیست برای تعمیرات آن به دنبال یک مجموعه معتبر باشید و می توانید تنها با یک تماس از خدمات تیم ما در این زمینه بهره مند شوید.

ما برای تعمیرات این یخچال ها از متخصص ترین افراد در این زمینه استفاده می کنیم. تکنیسین های ما به طور کامل در زمینه تعمیرات یخچال ساید ال جی آموزش دیده اند و در کمترین زمان دستگاه شما را عیب یابی کرده و به تعمیرات آن می پردازند.

سرویس دوره ای یخچال ساید

متخصصین توصیه می کنند که این دستگاه ها به طور منظم سرویس دوره ای شوند. سرویس دوره ای یخچال ساید نه تنها به کارکرد بهتر آن کمک میکند بلکه باعث می شود که کمتر به تعمیرات نیاز پیدا کند. یخچال ها به طور مداوم در حال کار کردن هستند به همین دلیل سرویس دوره ای آن ها بسیار اهمیت دارد.

وظیفه یخچال نگهداری از مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آن ها است. اگر این دستگاه به طور ناگهانی خراب شود مواد غذایی داخل آن فاسد می شوند. حتی در مواقعی که در سفر هستیم ممکن است برق تمام لوازم خانگی به جزء یخچال را قطع کنیم. این موضوع بیانگر این است که وجود یخچال در خانه تا چه اندازه مهم است.

 تعمیرات یخچال و ساید با تعمیرچی

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید تعمیرچی را برای تعمیر یخچال ساید انتخاب کنیم. استفاده از خدمات ما در این زمینه مزایای بسیاری برای شما مشتریان عزیز خواهد داشت که مهم ترین آن ها را در ادامه بیان میکنیم.

  • انجام تعمیرات در کوتاهترین زمان
  • استفاده از تعمیرکاران متخصص و با اخلاق
  • تعرفه های مناسب
  • استفاده از قطعات اصلی
  • هزینه های شفاف
  • امکان ارائه خدمات در محل
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • انجام تعمیرات در حضور مشتری
  • عیب یابی دستگاه پیش از آغاز تعمیرات
  • ضمانت خدمات انجام شده

یخچال یکی از اجزاء مهم در لوازم خانگی که در خانه و آشپزخانه هر کس وجود دارد . به دلیل قیمت بالای این دستگاه اهمیت آن را در بین خانواده ها چند برابر کرده است . به همین خاطر باید از یخچال خود به خوبی مراقبت کنیم تا خراب نشود.از کار افتادن و خرابی یخچال و فریزر یکی از مشکلاتی هست که ممکن است برای هر برند یا مدلی به وجود آید.

تعمیرچی با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید در برندهای مختلف را با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید با شماره تلفن 91001680-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات تعمیرچی میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات انواع یخچال فریزر بر روی این شماره 91001680-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

تعمییرات انواع یخچال و ساید تعمیرات انواع یخچال و ساید

تاریخچه یخچال

یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سردکننده به همراه یک عایق حرارتی و سازوکاری برای انتقال گرما از داخل این محفظه به بیرون تشکیل می‌شود. از یخچال برای خنک نگهداشتن مواد غذایی، داروها و دیگر چیزهای فاسدشدنی استفاده می‌شود. یخچال‌ها از دیرباز تاکنون تغییرات بسیاری را به خود دیده‌اند. از یخچال‌های طبیعی گرفته تا یخچال‌های دست‌ساز زیرزمینی و بعدها یخچال‌های نفتی و گازی و عموم یخچال‌های امروزی که با جریان الکتریسیته کار می‌کنند.

بشر از دیرباز برای حفظ مواد غذایی از چشمه‌ها، چاه‌ها یا غارهای زیرزمینی استفاده می‌کرد. آب‌انبار و یخدان برای نگهداری آب یخ در تابستان‌ها به کار می‌رفته‌اند.در قرن ۱۱ میلادی دانشمند ایرانی ابن سینا، مبرد را اختراع کرد که برای چگالش پیوند بخارهای آروماتیک بکار می‌رود.اینکار گامی بزرگ در فناوری تقطیر بود و او از آن برای تقطیر بخار استفاده کرد.

نخستین یخچال مصنوعی شناخته‌شده در ۱۷۴۸ میلادی بدست ویلیام کولین در دانشگاه گلاسگو رونمایی شد.اولیور ایوانس، مخترع آمریکایی، که به عنوان پدر یخچال شناخته می‌شود، مخترع یخچال بخار فشرده‌است، با این وجود او دستگاهی که بتواند فرایند مربوط را طی کند نساخت. در سال ۱۸۳۴ میلادی، ژاکوب پرکینز با تغییر در طرح اولیهٔ ایوانس توانست اولین یخچال جهان را بسازد. و جان گوری، یک مخترع آمریکایی اهل فلوریدا، نخستین یخچال مکانیکی را در ۱۸۴۱ میلادی بر پایهٔ طرح ایوانس ساخت که از آن برای ساختن یخ برای خنک نگاه‌داشتن مبتلایان تب زرد استفاده می‌کرد.در ۱۸۵۳ نخستین یخچالی که می‌توانست روزانه یک تن یخ تولید کند توسط یک استاد آمریکایی به ثبت رسید.

مدلهای مختلف یخچال

  • یخچال خانگی
  • یخچال فریزر
  • یخچال ساید بای ساید
  • یخچالهای صنعتی ، یخچال صندوقی
  • یخچال ایستاده
  • یخچال یخساز و ..

برای ما فرقی ندارد که شما از یخچال قدیمی استفاده می‌کنید، یخچال فریزر دو قلو یا ساید بای ساید، در صورتیکه نیاز به سرویس یا تعمیر یخچال دارید. سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. تعمیرکاران متخصص تعمیرچی با اقدام به عیب یابی و بررسی کامل یخچال فریزر و ساید بای ساید شما اقدام به مشخص نمودن کامل عیوب احتمالی دستگاه شما نموده اند. سپس با در جریان قرار دادن شما اقدام به انجام تعمیرات خواهد نمود.

برندهای مختلف یخچال

تعمیرچی ، تعمیر کننده انواع یخچال در برندهای زیر و غیره می باشد اگر برند یخچال شما در اینجا ذکر نشده است تنها کافیست با ما تماس بگیرید:

تعمیر یخچال آدمیرال

تعمیر یخچال آرچلیک

تعمیر یخچال اسنوا

تعمیر یخچال الجی

تعمیر یخچال ایندزیت

تعمیر یخچال بکو

تعمیر یخچال بلومبرگ

تعمیر یخچال بوش

تعمیر یخچال پروفایل

تعمیر یخچال تکنوگاز

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال زیمنس

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال صنعتی

تعمیر یخچال فریجیدر

تعمیر یخچال کنمور

تعمیر یخچال کنوود

تعمیر یخچال مابه

تعمیر یخچال مای تگ

تعمیر یخچال وایت هاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال ویرپول

تعمیر انواع یخچال و ساید

تعمیر انواع یخچال و ساید

مهم نیست که برند یخچال شما از کدام مدل هست زیرا ما تمامی مدل ها را سرویس و عیب یابی می کنیم. یخچال شما از هر برندی که باشد یا هر مشکلی که داشته باشد ما میتونیم خیلی سریع آن را تعمیر کنیم.  چرا که ما متخصص تعمیر یخچال هستیم. وجود کارخانه های مختلف تولبد کننده یخچال با برندهای متفاوت و با تکنولوژی های روز دنیا باعث شده تعمییرات آن هم با پیچیدگی روبه رو باشد. به همین دلیل تعمیرکاران قدیمی تر نمیتوان انتظار داشت که بتوانند یخچال های به روز را عیب یابی و تعمییر کنند. کارشناسان به روز و خبره ما شما را در این امر یاری میکنند.

نکات مهم در استفاده از یخچال 

  • یخچال را در اتاق خشک و با تهویه مناسب  قرار دهید.
  • ساید بای ساید  و یخچال فریزر آن نباید در معرض نور مستقیم آفتاب و یا در نزدیکی منبع گرما نصب شود.
  • حدالامکان  از یک صفحه عایق استفاده  کنید.
  • قبل گذاشتن مواد غذایی و نوشیدنی های گرم اجازه دهید آنها خنک شوند سپس آنها را داخل یخچال قرار دهید.
  • برای ذوب کردن مواد غذایی منجمد آنها را داخل یخچال قرار دهید. زیرا این کار باعث می شود تا  دمای پایین محصولات یخ زده سبب خنک شدن مواد غذایی داخل یخچال می شود.
  • حتما قبل از تمیز کردن یخچال بهتر است آن را خاموش کنید.

اجزای مهم یخچال

از قطعات مهم در هر یخچال می توان به این موارد اشاره کرد :

کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و گاز و ترموستات، موتورفن، ترموفیوز، ترمودیسک، المنتدر بعضی مدل‌ها برد فرمان با تایمر است. هرکدام از این قطعات وسایل سرماسازایی هستند که در صورت عدم هریک فرایند سرما امکانپذیر نمی‌باشد.

کمپرسور یخچال

قطعه کمپرسور در یخچال های خانگی دارای دو بخش مکانیکی و الکتریکی است که هرکدام از آنها داخل محفظه ای فولادی قرار گرفته است.

وظیفه قسمت الکتریکی که یک الکتروموتور از نوع آسنکرون هست در یخچال های خانگی به حرکت درآوردن قسمت مکانیکی است. اما امروزه یخچال فریزرهای جدید تغییرات زیادی کرده و قسمت الکتریکی اینورتری یا خطی شده است.

کمپرسورهای یخچال های خانگی در قسمت مکانیکی خود که دارای یک پیستون است به وسیله هسته موتور الکتریکی به حرکت در خواهد آمد. پیستون با حرکت رفت و پرگشتی که دارد باعث به وجود آوردن مکش و دمیدن میشود. در کمپرسورهای خطی و کمپرسور روتوی و اسکرال میلنگ وجود ندارد.

روانکاری و خنک کردن قسمت الکتریکی و مکانیکی را روغنی که داخل هسته وجود دارد را برعهده دارد. این روغن مخصوص است و برای همین قطعه ساخته شده است.

اواپراتور یخچال

وقتی که گاز مبرد از حالا گاز به مایع تبدیل میشود این امر تحت فشار بالا صورت میگیرد این امرموقعی اتفاق می افتد که گاز مبرد به وسیله موتور وارد کندانسور میشود و متراکم میگردد. بعد از تبدیل به مایع وارد درایر یا خشک کن میشود و سپس به لوله موئی یا کاپیلاری تیوپ ورود پیدا میکند و همین امر باعث میشود که فشار کاهش یابد و وارد اواپراتور شود. یک سر اواپراتور به سر لوله موئی و سر دیگر اواپراتور به ساکشن موتور متصل می‌باشد و زمانی که ساکشن اتفاق می‌افتد باعث می‌شود که سطح فشار داخل اواپراتور پایین بیاید و مبرد به جوشش در بیاید واز حالت مایع آرام آرام به گاز تبدیل شود و این تبخیر باعث ایجاد سرما و برودت می‌شود. در اصل اواپراتور یک تبخیرکننده است.

کندانسور یخچال

قسمتی که وظیفه خنک سازی و تبدیل بخار بع مایع را بر عهده دارد سیتم کندانسور میگویند. وقتی که گاز فریون فشرده شد به وسیله کمپرسور در کندانسور خنک میشود و به مایع تبدیل میشود. کندانسور به صورت شبکه ای لوله ای روی دیواره پشت یخچال خانگی نصب شده است ولی در یخچالهای صنعتی و فروشگاهی شبیه رادیاتور ماشین است که اکثرا از یک فن جهت بهبود فرایند میعان نیز استفاده شده‌است.

ترموستات یخچال

ترموستات نیز کار قطع و وصل شدن جریان برق (متعادل نگه داشتن دمای یخچال) به کمپرسور را انجام می‌دهد. برای متعال نگه داشتن دمای یخچال همچنین قطع و وصل شدن جریان از ترموستات استفاده میشود. هرزمان که داخل یخچال گرم شود درواق دمای یخچال بالا برود ترموسات جریان برق را به کمپرسور وصل میکند و کمپرسور شروع به کار کردن میکند و فضای داخل یخچال را خنک میکند و با پایین اومدن دمای یخچال هر زمان که داخل یخچال خنک شد جریان برق را از کمپرسور قطع میکند.

گاز یا ماده مبرد یخچال

گازی که به عنوان گاز مبرد در یخچالهای قدیمی مورد استفاده قرار میگرفت آمونیاک بود که بسیار برای انسان خطرناک و در زمان مرطوب شدن و ترکیب آن با مس و آلومینیوم حالت انفجاری پیدا میکرد و باعث خفگی برای انسان میشد. امروزه در یخچالهای جدید از گازی بی بو که در صورت ترکیب با رطوب موجب خوردگی فلزات نمیشود و برای انسان ضرر ندارد و حتی قابل اشتعال هم نیست استفاده میشود که به آن گاز فریون 12 گفته میشود. از گاز فریون در یخچال‌های جدید می‌توان به حجم زیاد آن‌ها در مقایسه با آمونیاک، و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه‌ای اشاره کرد.این عیب گاز فریون باعث شد که جایگزینی برای این گاز پیدا کنند که به آن گاز 134a میگویند. این گاز به دلیل قیمت بسیار بالا و راندمان کاری پایینی که داشت یخچالها هم در بیشتر نیاز به تعمیر پیدا میکردند برآن شدند که گازی ارزان تر و با راندمان بالا به نام R600 جایگزین گاز قبلی شود. گاز مبرد یخچال به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند از نظر ترکیب مولکولی. گازهای قدیمی مثل R12,R22,R134 همگی از یک نوع مولکول هستند؛ ولی گازهای جدید مثل R600,R410,R436,R407 همگی از چند نوع گاز تشکیل شده‌اند و موقع شارژ گاز باید به صورت مایع شارژ شوند تا میزان ورودی به یخچال فریزر متعادل باشد.

تعمیر انواع یخچال و ساید بای ساید تعمیر انواع یخچال و ساید بای ساید

خرابی های محتمل در یخچال فریزر و ساید بای ساید

  • یخچال در زمان روشن و خاموش شدن به شدت می‌لرزد
  • یخچال بیش از حد صدا می‌دهد
  • خراب شدن پنل برد و یا سوختن آن
  • موتور یخچال روشن نمی‌شود
  • جمع شدن آب در کف یخچال
  • گاز یخچال خالی شده است
  • فضای داخلی یخچال یخ می‌زند
  • درجه یخچال خراب شده و عدد درستی نمایش نمی‌دهد
  • فریزر و فضای داخلی یخچال برفک می‌زند
  • یخساز یخ بیرون نمی‌دهد
  • فریرز یخچال یخ نمی‌بندد
  • درب یخچال کامل بسته نمی‌شود
  • لاستیک یخچال فرسوده شده است
  • خراب شدن کمپرسور یخچال
  • خراب شدن ترموستات

چرا تعمیرچی را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات یخچال و ساید بای ساید انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با تعمیرچی

برای مشاهده سایر خدمات یخچال و ساید بای ساید اینجا را کلیک کنید.

سخن آخر تعمیرات یخچال و ساید

خرابی یخچال و ساید مشکلی است که امکان رخ دادن آن همیشه وجود دارد فرقی ندارد که دستگاه شما از چه برندی باشد. نکته حائز اهمیت این است که شما در این مواقع چه اقداماتی انجام می دهید. بهترین کار این است که از مراکز معتبر و شناخته شده در زمینه تعمیر یخچال ساید کمک بگیرید. این یخچال ها پیچیدگی های خاصی دارند و تنها باید از افراد متخصص برای تعمیرات آن ها استفاده شود.

برای تعمیر یخچال ساید برندهای دوو، سامسونگ و ال جی در کوتاهترین زمان و با بهترین تعرفه ها کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

ویدئو تعمیرات یخچال و ساید

سوالات متداول تعمیرات یخچال و ساید

1.آیا پیش از ثبت درخواست تعمیرات می توانم از کارشناسان تعمیرچی مشاوره دریافت کنم؟

بله، پیش از آنکه درخواست تعمیرات یخچال ساید خود را ثبت کنید می توانید از کارشناسان مجرب ما مشاوره دریافت نمایید.

2.آیا پیش از شروع تعمیرات، تعمیرکاران تعمیرچی دستگاه را عیب یابی می کنند؟

بله، تعمیرکاران ما پیش از آنکه فرایند تعمیرات دستگاه شما را آغاز کنند به عیب یابی آن می پردازند.

3.آیا هزینه تعمیر یخچال ساید در مجموعه تعمیرچی به صرفه است؟

بله،  هزینه تمامی خدمات تعمیرات در مجموعه تعمیرچی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود.

4.هزینه تعمیر یخچال ساید در تعمیرچی چقدر است؟

برای تعرفه تعمیرات این یخچال ها نمیتوان عدد ثابتی را بیان کرد. در ابتدا باید عیب دستگاه شما مشخص شود. از آن گذشته در صورت تعویض قطعه، قیمت آن نیز بر هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت. عواملی مانند برند و مدل یخچال نیز در این زمینه بسیار موثر هستند.