مرکز تعمیرات نوژن با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز نوژن با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط مشهد در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز نوژن خود با شماره تلفن 91011680-051  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات نوژن میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

رایج ترین مشکلات اجاق گاز و نحوه رفع آنها

مشکل اجاق گاز
چه از اجاق گاز استفاده کنید و چه از اجاق گاز توکار، اجاق گاز یکی از ضروری ترین وسایلی است که دارید، و زمانی که خراب می شود و برای شما دردسر ایجاد می کند، سخت است که دچار استرس و وحشت نشوید. بدون اجاق گاز چگونه می توانید سوپ مورد علاقه فرزندان خود را درست کنید؟

ما در تعمیر لوازم خانگی همسایه نگرانی شما را به دلیل شکستگی اجاق گاز درک می کنیم، اما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که نگران نباشید. با تمیز کردن و نگهداری منظم، رایج ترین مشکلات اجاق گاز را می توان بلافاصله برطرف کرد و شما را آماده می کند تا میان وعده های آخر شب تهیه کنید.

مشکل شماره 1: مشعل ها گرم نمی شوند

اگر یکی از مشعل های برقی شما به خوبی گرم نمی شود، بقیه را آزمایش کنید. اگر در گرم کردن همه مشعل‌های خود مشکل دارید، احتمالاً یک مشکل الکتریکی است و به کمک حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. اگر فقط یک کویل به اشتباه گرم می شود، اتصال را بررسی کنید و مطمئن شوید که سیم پیچ به طور ایمن به خود اجاق گاز وصل شده است. اگر سیم پیچ جدید در همان نقطه ای که سیم پیچ شکسته به برق وصل شده است به خوبی کار کند، به این معنی است که زمان تعویض فرا رسیده است.

مشکل شماره 2: عنصر گرم نمی شود

اگر از اجاق القایی استفاده می کنید و گرم نمی شود، مطمئن شوید تابه ای که استفاده می کنید با اجاق القایی سازگار باشد. القایی با گرم کردن مستقیم تابه به جای مشعل زیر کار می کند. بنابراین برای اینکه اجاق گاز شما به درستی کار کند، به تابه های قطبی مخصوص نیاز دارید.

مشکل شماره 3: مشعل روشن نمی شود

تعمیر فر و اجاق گاز نوژن در مشهد

تعمیر فر و اجاق گاز نوژن در مشهد

اگر شعله روی اجاق گاز شما روشن نشود ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. شما معمولا می توانید صدای ساییدن را بشنوید و بتوانید گاز خروجی از شیرها را تشخیص دهید. اگر صدای کلیک را می شنوید اما چیزی را بو نمی کنید، احتمالاً مشکل از جریان گاز است. اگر بوی گاز به مشام می رسد اما صدای کلیکی نمی شنوید، مشکل ممکن است در سوئیچ احتراق باشد.

مشکل شماره 4: مشعل به آرامی گرم می شود

مهم نیست که چه نوع اجاقی دارید، اجاق گاز با حرارت آهسته ممکن است به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. این مشکل ممکن است به دلیل مسدود شدن دهانه مشعل با کثیفی یا سایر مواد زائد باشد که در صورت داشتن اجاق گاز، شعله را کم و ضعیف می کند. با تمیز کردن کامل اجاق گاز، می توان این مشکل را برطرف کرد.

مشکل شماره 5: به کلیک کردن ادامه می دهد

هنگامی که اجاق گاز خود را روشن می کنید، مقداری کلیک طبیعی است، اما اگر مدت زیادی پس از روشن شدن مشعل ادامه داشته باشد، یا حتی از روشن شدن مشعل جلوگیری کند، می تواند یک آزاردهنده واقعی باشد. به طور معمول، این مشکل زمانی ایجاد می شود که چیزی مشعل را مسدود می کند. بررسی کنید تا مطمئن شوید که درپوش مشعل از جای خود خارج نشده است و سوراخ ها توسط زباله و گرد و غبار پوشانده نشده است.

با این نکات، اجاق گاز شما در کمترین زمان دوباره راه اندازی می شود. اگر اجاق گاز شما در نهایت نیاز به تعمیر اساسی دارد، حتماً در اینجا در تعمیر لوازم خانگی با ما تماس بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین خدمات تعمیر اجاق گاز ممکن را دریافت می کنید.

همچنین، ما تعمیر یخچال، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر خشک کن، تعمیر محدوده، تعمیر اجاق گاز، تعمیر فر و موارد دیگر را ارائه می دهیم!

نحوه استفاده ایمن از اجاق گاز و فر

تعمیر فر و اجاق گاز نوژن در مشهد

تعمیر فر و اجاق گاز نوژن در مشهد

این یک واقعیت شناخته شده است که اکثر آتش سوزی های خانه مربوط به پخت و پز است. آتش‌سوزی در آشپزخانه می‌تواند به روش‌های مختلفی شروع شود، مانند رها کردن ماهیتابه بدون مراقبت یا به دلیل تجمع چربی روی اجاق گاز. خبر خوب این است که با رعایت احتیاط و رعایت تعدادی قانون ساده می توان به راحتی از آتش سوزی در آشپزی جلوگیری کرد. در اینجا چندین نکته ایمنی برای جلوگیری از خطرات آتش سوزی در آشپزخانه وجود دارد:

  • افراد باید اطمینان حاصل کنند که اجاق ها یا اجاق های تازه خریداری شده آنها دارای برچسب یک آزمایشگاه آزمایش مستقل است.
  • فرها باید به صورت آنلاین ثبت شوند تا به سازنده اجازه دهد تا در مورد خطرات احتمالی مدل خریداری شده با مالک تماس بگیرد.
  • برای اطمینان از اتصال ایمن فر و هود باید یک متخصص برای نصب اجاق گازی یا برقی استخدام شود.
  • اگر کودکانی در خانه زندگی می کنند، صاحبان املاک باید وسایل ایمنی مانند تسمه های قفل اجاق گاز، حفاظ های ایمنی اجاق گاز و دستگیره های اجاق گاز را نصب کنند.
  • استفاده از اجاق گاز یا فر هنگام مصرف الکل ایده بدی است و باید از آن اجتناب کرد.
  • روی اجاق ها و اجاق ها باید تمیز نگه داشته شوند. چربی و ذرات غذا می توانند آتشی را ایجاد کنند که به سرعت گسترش می یابد.
  • هنگام جوشاندن، سرخ کردن، کباب کردن یا آب پز کردن غذا باید همیشه بر اجاق گاز نظارت کرد.
  • کسانی که در حال آشپزی هستند باید حتما آستین ها را بالا بزنند، موهای بلندشان را ببندند و کفش های ضد لغزش بپوشند.
  • قبل از استفاده از اجاق گاز باید از نظر نشت گاز بررسی شود. اگر هنگام باز کردن درب فر بوی گاز گرفت، مالک باید سریعا پنجره را باز کند و با پیمانکار تعمیر فر تماس بگیرد.
  • فر محل نگهداری نیست و نباید از آن استفاده کرد. علاوه بر این، اقلام ذخیره شده در فر، مانند قابلمه یا تابه، باید قبل از استفاده از فر خارج شوند.
  • هنگام استفاده از اجاق گاز، استفاده از مشعل های پشتی ایده خوبی است، اما دیگ نباید برای شعله خیلی کوچک یا بزرگ باشد.
  • یک کپسول آتش نشانی یا جوش شیرین باید در آشپزخانه نگهداری شود تا آتش سوزی های تصادفی به سرعت متوقف شود. گلدان هایی که آتش گرفته اند باید در سریع ترین زمان ممکن با درب فلزی پوشانده شوند.
  • هشدار: هرگز نباید آب را روی آتش روغن ریخت. این باعث می شود روغن شعله ور به سرعت پخش شود. برای جلوگیری از آتش سوزی آشپزخانه باید از کپسول های آتش نشانی، جوش شیرین و حتی نمک یا پارچه های مرطوب استفاده شود.

چرا الو تعمیر را به‌عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیر فر و اجاق گاز نوژن در مشهد را انتخاب کنیم؟

  • دارای پشتیبانی 24 ساعته؛
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)؛
  • کادری دوره‌دیده و تحصیل‌کرده در زمینه‌ی برند فر و اجاق گاز شما؛
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال دستگاه شما؛
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه؛
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی؛
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده؛
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده؛
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده؛
  • حفظ حریم شخصی مشتریان و رعایت آداب مشتری‌مداری؛
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا؛

پس همین‌الان با الو تعمیر تماس بگیرید تا از مزیت‌های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد در زمینه‌ی تعمیر فر و اجاق گاز نوژن خود بهره‌مند شوید.