ماشین لباسشویی جزء لوازم خانگی بسیار کاربردی است که تقریبا در هر خانه ای استفاده می شود. برندهای مختلفی اقدام به ساخت این تجهیزات می کنند که برندهای سامسونگ، ال جی و دوو جزء بهترین ها به شمار میروند. کمتر کسی پیدا می شود که با ماشین لباسشویی های این سه برند آشنا نباشد.

با تمام کیفیتی که ماشین لباسشویی های این برندها دارند باز هم ممکن است در اثر استفاده بیش از حد، قدیمی بودن، عدم استفاده صحیح یا هر مسئله دیگری دچار مشکل شوند. شستشوی لباس ها با دست کار سخت و زمانبری است به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می دهند در کمترین زمان این دستگاه را تعمیر کنند.

تصور کنید برای ماشین لباسشویی منزل شما مشکلی به وجود آمده است و مجبور هستید برای پیدا کردن یک مجموعه معتبر برای رفع این مشکل ساعت ها زمان بگذارید و در آخر نیز نتیجه مطلوب را دریافت نکنید.

ما در مجموعه الو ریپیر در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای فعالیت میکنیم. با استفاده از خدمات ما دیگر نیازی نیست زمان خود را صرف پیدا کردن یک مرکز تعمیرات معتبر کنید. تنها با یک تماس می توانید در کمترین زمان ممکن از این خدمات بهره مند شوید.

چرا الو ریپیر را برای تعمیر انتخاب کنم؟

سال ها خدمت خالصانه ما بهترین پاسخ برای این پرسش است. پشت ما به رضایت کسانی گرم است که به ما در زمینه تعمیر لباسشویی اعتماد کرده اند. استفاده از خدمات ما در این زمینه مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شوند.

  • هزینه های منصفانه
  • استفاده از تعمیرکاران متخصص و متعهد
  • امکان دریافت مشاوره پیش از ثبت درخواست تعمیرات
  • استفاده از قطعات اصلی و درجه یک در زمان تعویض قطعه
  • امکان انجام تعمیرات در محل زندگی شما
  • ارائه هزینه ها به صورت کاملا شفاف
  • ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این برند از به روز ترین فناوری ها در تولید محصولات خود استفاده میکند. این موضوع باعث می شود که فقط افراد متخصص در این زمینه بتوانند لباسشویی های این برند را تعمیر کنند.

خوشبختانه تعمیر لباسشویی سامسونگ در مجموعه ما توسط خبره ترین تکنیسین ها انجام می شود. این افراد به طور کامل با ماشین های لباسشویی سامسونگ آشنا هستند و می توانند به بهترین نحو تعمیرات آن ها را انجام دهند.

تعمیر لباسشویی دوو

ماشین های لباسشویی دوو نیز جزء بهترین ها در این زمینه محسوب می شوند. افراد زیادی از این لباسشویی های بینظیر استفاده می کنند. اگر شما نیز جزء این افراد هستید برای تعمیرات آن به شکل کاملا تخصصی میتوانید با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما با بهره مندی از تکنیسین های متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی دوو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. ماشین لباسشویی های برند دوو هر مشکلی که داشته باشند تکنیسین های حرفه ای ما قادر به حل آن هستند.

تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی یکی از خدمات تخصصی الو ریپیر است. تکنیسین های ماهری در مجموعه ما مشغول به کار می باشند. که به طور جامع با ماشین لباسشویی های ال جی آشنا هستند. این افراد به طور کامل در زمینه عیب یابی و تعمیرات این لباسشویی ها آموزش دیده اند.

به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که این محصولات دارند برای تعمیرات آن ها نیاز به افراد متخصص و با تجربه در این حوزه است. سپردن این پروسه به افراد غیر حرفه ای نه تنها مشکل دستگاه شما را حل نمیکند بلکه میتواند مشکلات جدیدی را نیز به آن اضافه کند.

تعمیر لباسشویی در محل

ماشین لباسشویی جزء لوازم خانگی بسیار سنگین است و همه ما می دانیم که انتقال آن به تعمیرگاه تا چه اندازه می تواند سخت باشد. مجموعه ما خدمات تعمیر لباسشویی را در محل زندگی شما ارائه می دهد و دیگر نیازی به جا به جا کردن آن نخواهید داشت.

گذشته از آن با استفاده از این خدمات دیگر متحمل هزینه های حمل و نقل نخواهید شد و از نظر اقتصادی برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. دیگر مزیت استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل این است که دستگاه شما در حین جا به جایی دچار آسیب دیدگی نمی شود.

قیمت تعمیر لباسشویی الو ریپیر

قیمت تعمیر لباسشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها نوع مشکل دستگاه است. واضح است که هر چقدر مشکل ماشین لباسشویی شما حادتر باشد تعمیرات آن سخت تر و زمانبر تر خواهد بود. این موضوع باعث می شود که هزینه تعمیر آن نیز  بالاتر  باشد.

فاکتور تاثیر گذار دیگر برند دستگاه است. ماشین های لباسشویی دارای برندهای مختلفی هستند و هزینه تعمیرات آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. مورد مهم دیگر نوع قطعه تعویضی است. همانطور که میدانید لباسشویی ها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که قیمت آن ها نیز با یکدیگر فرق میکند.

مرکز تعمیرات تعمیرچی با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات انواع ماشین لباسشویی با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی خود با شماره تلفن 52945-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تعمیرچی میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تعمیرچی بر روی این شماره 52945-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

از امتیاز های تعمیرات ماشین لباسشویی در شرکت تعمیرچی :

این شرکت دارای تیم مشاوره فعال می باشد که با تماس مشتری با مرکز و اعلام خرابی ماشین لباسشویی سامسونگ خود ، ابتدا به مشتری کمک کرده تا دلیل عیب رخ داده را یافته و در صورتی که خود مشتری بتواند ، مشاورین به او کمک خواهند کرد تا بدون نیاز به تعمیرکار ، خرابی را رفع کنند ولی در صورتی که مشکل به وجود آمده نیاز به تعمیرکار متخصص داشته باشد ، مشاور مورد نظر عیب را به تیم تعمیرکاران متخصص ارجاع می دهد تا موضوع را پیگیری نمایند.

تعمیر در محل

ما همواره می کوشیم تمام خدمات و تعمیرات دستگاه شما را کاملا در محل و منزل شما به بهترین شکل به پایان برسانیم و تا جای امکان از حمل و نقل دستگاه شما به کارگاه تخصصی پرهیز کنیم. ولی در عین حال برای حفظ امنیت دستگاه شما در موارد خاص انتقال آن به کارگاه قطعا بهترین گزینه می باشد.

تمام تعمیرات ماشین لباسشویی شما از قبیل تعویض برد ، تعویض فیلتر های دستگاه، سرویس کامل دستگاه، تعویض شیر برقی ،مشکلات تخلیه آب ، مشکلات دیگ و چرخش آن و تعویض قطعات مرتبط  با دستگاه شما در منزل شما انجام خواهد گرفت.

ضمانت خدمات

 مرکز تعمیرات تعمیرچی با ارائه بهترین کیفیت خدمات در ایران کار خود را با اطمینان کامل ضمانت می کند.در عین حال  برای اطمینان و آرامش خاطر شما تمام خدمات خود را به مدت 90 روز گارانتی خواهد کرد. و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی بعد از اتمام خدمات برای شما وجود نخواهد داشت.

قطعات اورجینال و اصلی

اگر ماشین لباسشویی شما بعد از بررسی توسط تکنسین نیاز به تعویض قطعه ای داشته باشد، شرکت ما بهترین قطعه موجود در کشور با اصالت و کیفیت اصلی برای شما فراهم خواهد کرد و دستگاه شما به هیچ عنوان از حیث تعویض قطعه افت کیفیت نخواهد داشت.

پشتیبانی 24 ساعته و اعزام سریع کارشناس

این مرکز با پشتیبانی 24 ساعته و فعال در هر لحظه پاسخگو شما مشتریان عزیز خواهد بود و بعد از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان تکنسین متخصص ماشین لباسشویی با شما تماس و در محل حضور خواهد یافت.

 

چرا تعمیرچی را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات ماشین لباسشویی انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

برای مشاهده سایر خدمات ماشین لباسشویی اینجا را کلیک کنید.

سخن آخر تعمر ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی جزء تجهیزات ضروری هر خانه ای به شمار میروند. با توجه به قیمت های بالای این محصولات بهتر است در زمانی که با مشکل مواجه می شوند الویت را تعمیرات آن ها بگذارید. چنانچه به هر دلیلی انجام تعمیرات ممکن نبود به سراغ خرید این دستگاه بروید. اگر از لباسشویی های سامسونگ، ال جی و دوو استفاده میکنید برای تعمیرات آن ها می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.  تعرفه های ما کاملا منصفانه هستند و بر اساس نرخ تصویب شده توسط اتحادیه محاسبه می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول تعمیر ماشین لباسشویی

1.آیا خودمان می توانیم تعمیرات ماشین لباسشویی را انجام دهیم؟

فرایند تعمیرات ماشین های لباسشویی یک امر تخصصی است به همین دلیل بهتر است آن را به دست افراد متخصص بسپارید.

2.آیا تعمیرکاران الو ریپیر افراد مطمئنی هستند؟

بله، ما تمامی پرسنل خود را از میان افراد معتمد و با اخلاق انتخاب کرده ایم. شما عزیزان با خیال راحت میتوانید به تکنیسین های ما اعتماد کنید.

3.آیا خودمان میتوانیم اقدام به خرید قطعه کنیم؟

بله، اما در این صورت مجموعه ما هیچ مسئولیتی را در قبال کیفیت و سلامت قطعه قبول نخواهد کرد.