مرکز تعمیرات سامسونگ با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی سامسونگ این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در  مازندران برای شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

اگر برای تعمیرات کولرگازی سامسونگ  خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای مرکز تعمیرات سامسونگ  می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل کولرگازی سامسونگ  شما در هر نقطه مازندران به بهترین شکل ممکن برطرف گردد. فقط کافیست با شماره  01191011880  تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین درخواست سرویس در تمام طول شبانه روز ، درخواست تعمیرات کولرگازی سامسونگ خود را ثبت نموده و متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت بررسی و رفع مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

شرکت سامسونگ

بزرگ فکر کن، کوچک شروع  !  این پند حکیمانه یکی از رازهای موفقیت شرکت سامسونگ است.

در تاریخ 1 مارس 1938 ، لی بیونگ-چول (Lee Byung-Chull) ، تنها با 30,000 وون شرکت Samsung Sanghoe را در شهر دئگو تاسیس کرد. پس از گذشت 9 سال شرکت Samsung به پیشرفت های چشم گیری دست پیدا کرد، و برای گسترش شرکت، به شهر سئول نقل مکان کرد. وقتی جنگ کره به وقوع پیوست این شرکت تمرکز خود را بر روی صنعت گذاشت، تا بتواند در توسعه مجدد کره نقش داشته باشد. در حال حاضر سامسونگ تأثیر بسزایی در توسعه اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی کره جنوبی دارد ، شرکت‌های تابعه آن حدود یک پنجم از کل صادرات کره جنوبی را تولید می‌کنند.

سامسونگ در زبان کره ای به معنای سه ستاره است. در کشور کره سام (عدد 3 ) نماد قدرت و بزرگی و سانگ ( ستاره ) نماد جاودانگی می باشد.سامسونگ (Samsung)   شرکت کره‌ای با فعالیت بین‌المللی است که مرکز آن در شهرک اداری سامسونگ تاون سئول قرار دارد. این شهر، یک مرکز اداری و پارک فناوری اطلاعات است که به‌طور کامل به سامسونگ و زیرمجموعه‌های متعدد آن تعلق دارد.

زمینه‌های فعالیت شرکت سامسونگ بسیار متنوع هستند و این شرکت مالک چندین شرکت وابسته  و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که از جمله آنها می‌توان سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی را نام برد. زیرمجموعه‌های اصلی صنعتی سامسونگ سه واحد Samsung Electronics ,Samsung Heavy Industries و Samsung C&T هستند. همچنین این شرکت در حوزه‌های دیگر نیز زیرمجموعه‌های بسیار بزرگی دارد که از آن‌جمله می‌توان به شرکت بیمه عمر سامسونگ، سامسونگ اورلند (مدیر پارک سرگرمی Everland، قدیمی‌ترین مرکز تفریحی کره جنوبی) و Cheil Worldwide را نام برد. شرکت چیل ورلدواید آژانس تبلیغاتی سامسونگ است که در زمره بزرگ‌ترین آژانس‌های جهانی در این صنعت شناخته می‌شود.

کولر گازی

محصولات سرمایشی سامسونگ

در فصول گرم سال و به خصوص در مناطق جنوبی و گرمسیر،  بهرمندی از یک هوای خنک و مطلوب یک نعمت بزرگ محسوب میشود. یک سیستم تهویه و خنک ساز مطلوب و با کیفیت می تواند ما را در داشتن این نعمت یاری رساند. امروزه تنوع در سیستم های تهویه مطبوع بالاست. کولرهای آبی، کولرهای گازی در انواع پنجره ای و اسپلیت، فن کولرها و پنکه ها و…..

درست است که باید برای محیط های مختلف آب و هوایی، نوعی خاص از سیستم های تهویه را برگزید،  اما کولرهای گازی دارای امتیازاتی هستند که در شرایط آب و هوایی مختلف عملکرد بهینه ای دارند و می توانند در شرایط آب و هوایی مختلف از پس گرمای طاقت فرسای جنوب و هوای گرم و شرجی شمال و گرمای خشک نواحی مرکزی ایران بر آیند.

کولرهای گازی

کولرهای گازی در عین حال که  از زیر مجموعه ی سیستم های تبریدی و سیستم های تهویه ی مطبوع هستند، از خانواده ی سیستم های گرمایشی نیز محسوب میشوند. به این معنا که برخلاف سایر سیستم های خنک کننده، می توانند در سرما نیز گرما بخش محیط باشند.

کولرهای گازی در ظرفیت های مختلف وجود دارند و چون که در محیط های سربسته از آنها استفاده می شوند ،میتوانند ابعاد مختلفی از فضا را از هوای مطبوع خود ،پوشش دهند. با توجه به تقاضای بسیار زیاد این محصول در بازار ، برندهای مختلفی ، تولید این سبک از سیستم های تهویه را به عهده دارند.

شرکت سامسونگ که در تولید انواع لوازم خانگی دارای تنوع و سطح بالای کیفیت میباشد، در تولید کولرهای گازی از نوع اسپلیت نیز به خوبی نیاز مصرف کننده را شناسایی کرده و نمونه و مدل های مختلفی را با بهترین کیفیت در بازار عرضه نموده است.

کولرهای گازی سامسونگ عمدتا به رنگ سفید هستند و از طراحی های خوبی برخوردارند ، وزن سبکی دارند و به راحتی قابل نصب بر روی دیوارها می باشند.نمایشگر ها و یا پنل کنترل در کولرهای گازی سامسونگ به همراه ریموت های کنترل، برنامه های متنوعی را برای شما انجام میدهند. ظرفیت کولرگازی و ابعاد فضای مورد استفاده از معیارهای بسیار مهم انتخاب این دستگاه میباشند زیرا عملکرد بهینه ی آن با این ملاک سنجیده می شود.

ظرفیت

طراحی سه وجهی بی نظیر و زیبا

کولرهای گازی سامسونگ علاوه بر ظاهر زیبا دارای عملکرد های مختلفی میباشد که، کاهش فشار بر موتور اینورتر کولر گازی  را در بر دارد زیرا با این روش ورود و مکندگی هوا به داخل پنل کولر بیشتر می شود و در مقابل میزان هوای مطلوب و خنک تری به صورت یکسان به بیرون هدایت می شود که با کاهش عملکرد موتور و در نتیجه مصرف برق کمتری به همراه خواهد داشت.

کمپرسور اینورتر

کمپرسور اینورتر از اجزای مهم در ساختار تجهیزاتی کولرگازی سامسونگ میباشد. موتورهای اینورتر در انواع مختلف روتاری، خطی و دیجیتال وجود دارند و در محصولاتی چون ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و انواع یخچال ها کاربرد دارد.

اینورتر از روشن و خاموش شدن های مکرر کولرهای گازی جلوگیری میکند. روشن و خاموش شدن ها ی مکرر برق بیشتری مصرف می کند متعاقبا هزینه ی بیشتری را به همراه خواهد داشت.کمپانی سامسونگ به طور اختصاصی از کمپرسور های دیجیتالی که یک ریز پردازنده دیجیتالی، موتور اینورتر است، در محصولات خود استفاده می کند.

گاز مبرد R410a در کولرهای گازی سامسونگ

کمپرسور ها کار متراکم کردن گاز های مبرد را برعهده دارند.گازهای مبرد از عوامل تاثیر گذار در سیستم های تبریدی هستند. سیستم های تبریدی شامل یخچال ها و کولرهای گازی میشوند. وجه مشترک سیستم های تبریدی، سرمایش است.

گازهای مبرد انواع مختلفی دارند. گاز مبرد فریونی R22 و گاز مبرد R410a از انواع گازهای مبردی هستند که در کولرهای گازی کاربرد دارند. گاز مبرد فریونی R22 برای محیط زیست آسیب زننده است، بنابراین استفاده از این نوع گاز با وجود قدرت سرمایش بیشتر درکشورهای پیشرفته منسوخ شده و به جای آن از گاز مبرد R410a استفاده می کنند تا هم موجب افزایش دمای کره زمین نشود و هم کارایی کمپرسور را افزایش می دهد ،گاز مبرد R410a از باکیفیت ترین گازهای به کار رفته درکولرهای گازی است .

مصرف بهینه ی انرژی

کولرهای گازی سامسونگ نیز با برخورداری از آپشن های متعددی چون کمپرسور روتاری و طراحی خاص سه وجهی و فیلترهای کاربردی و گاز مبرد R410a، عملکردی با مصرف بهینه دارند  .

برنامه هایی با ایجاد حالت in This و یا حالت single user  به منظور صرفه جویی در مصرف برق، این امکان را فراهم کرده که خود کولر به صورت خودکار با حفظ درجه دما، وقتی که نیاز است کولر را خاموش می کند و موجب کاهش میزان مصرف برق میشود زیرا دیگر نیازی نیست که خودمان مرتب کولر گازی را خاموش و روشن کنیم. بنابراین کولرهای گازی سامسونگ در کلاس A  قرار میگیرند و حتی در برخی از مدل ها، رتبه ی +++A در مصرف بهینه ی انرژی را دارا می باشند.

قدرت پرتاب باد

قدرت پرتاب باد یکی از نکات قابل توجه در خرید انواع کولرهای گازی محسوب میشود. ظرفیت های مختلف در کولرهای گازی سامسونگ بیان گر قدرت وزش یا اصطلاحا پرتاب باد است. در کولرهای گازی سامسونگ باد در چهار جهت می وزد و هوا در تمام فضای اتاق ها به گردش در می آید.

خصوصیت V شکل پره های داخلی کولر گازی سامسونگ باعث می شود تا سطح و زوایای بیشتری از محیط در معرض وزش باد کولر قرار بگیرند که بنابراین بخش های دورتری از محیط نیز از تهویه مطبوع بهره مند میشود.

کولر گازی

برنامه های کاربردی در کولرهای گازی سامسونگ

  • Fast /Comfort Cool  : هوای محیط به سرعت خنک می شود و هوای مطلوب، در دمای دلخواه حفظ خواهد شد.
  • اسمارت اسکن:   توسط این فرآیند، تعداد افراد موجود در محیط سنجش می شود و متناسب آن دمای کولرگازی تنظیم می شود. و با کم یا زیاد شدن تعداد نفرات، دور موتور به صورت خودکار کم یا زیاد میشود. این عملکرد که هر 30 دقیقه رخ میدهد، کاهش مصرف انرژی را نیز در بر دارد.
  • حالت خواب : این عملکرد نیز بر روی ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ قرار دارد. و میتوان با استفاده از آن در هر 30 دقیقه یک درجه از هوای محیط را کم یا زیاد کرد، و در هر 24 ساعت، 15 درصد کاهش مصرف انرژی دارد.
  • سیستم شویندگی خودکار: در داخل کولر گازی رطوبت وجود دارد و همانطور که میدانیم وجود رطوبت زمینه ساز ایجاد میکروب و آلودگی در محیط می شود، با این قابلیت پنل داخلی بصورت مرتب توسط خود اسپلیت گازی سامسونگ تمیز شود و هوایی مطبوع را خواهیم داشت. این عملکرد 36 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی میکند.

 

چرا تعمیرچی را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات کولر گازی سامسونگ در مازندران انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال سامسونگ
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

 

پس همین الان با تعمیرچی تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.