اخبار و مقالات

بررسی کامل کولر گازی 36000 گری مدل TOWER-J36H3

در یک نقد و بررسی چه بخواهیم چه نخواهیم سطح انتظار را با توجه به برند و هزینه‌ای که می‌کنیم در نظر می‌گیریم. در مورد شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال جی از همان نگاه اول انتظارما بالاست اما گاهی شرکت‌هایی هستند که ما آنها را به اشتباه دست پایین می‌گیریم که برعکس خیلی هم بالا و قوی هستند. از جمله این شرکت‌ها شرگت محصولات خانگی گری است که بازار خوبی را در دست گرفته و توانسته است به عنوان یک تولید کننده وارد فضای رقابت جهانی شود.

این شرکت با گستردگی و تنوع در محصولات خود، سعی بر این داشته که هیچ سلیقه و نیازی را بدون پاسخ نگذارد. در کنار این علم روز دنیا را نیز بدست آورده و در زمینه کیفیت و قدرت نیز توانایی خود را بارها با محصولات تولید کرده، به مصرف کنندگان اثبات کرده است.

از آنجایی هم که خرید هر محصولی بدون دانستن جزییات آن و نوع نیازی که برطرف می‌کند، ممکن است یک اشتباه بزرگ باشد، ابتدا معرفی می‌کنیم، بعد نقد و بررسی می‌کنیم، سپس در تصمیم گیری و انتخاب مشاور شما خواهیم بود. در این مطلب به معرفی یکی دیگر از محصولات شرکت گری یعنی کولر گازی 36000 گری مدل TOWER-J36H3 می‌پردازیم. یک کولر پرقدرت با طرح ایستاده زیبا، که قرار است هوای مطبوعی را برای شما فراهم آورد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا از ظاهر این کولر گرفته تا باطن آن را بررسی کنیم.

طراحی وساخت کولر گازی 36000 گری مدل TOWER-J36H3

همیشه در زمینه طراحی، در مورد کولرهایی با پنل دیواری، جزییات خاصی را در نظر می‌گرفتیم چرا که در محیط‌های زیادی کاربرد دارند و استفاده می‌شوند. اما در مورد کولرهای ایستاده باید از دید دیگری آن را مورد بررسی قرار داد، چرا که این کولرها در محیط‌های سازمانی و اداری و رستورانی استفاده می‌شوند که به علت فضای زیاد به تنهایی کانون توجه نیستند.

با این حال شرکت گری بازهم دقت و سلیقه خود را به کار برده و به خوبی چه در جزییات، چه در نمایشگر و چه در ابعاد، طراحی زیبایی را برای مصرف کننده فراهم کرده است. در کنار این طراحی از رنگ سفید و آرامش بخشی نیز در کولر گازی 36000 گری مدل TOWER-J36H3 استفاده کرده است. با اینکه گفتیم برای محیط‌های بزرگ استفاده می‌شود اما بهتر است ابعاد آن را در نظر بگیرید تا بتوانید جای مناسبی را برای قرار گیری این محصول انتخاب کنید.

پنل داخلی این کولر دارای ابعاد 1870*580*382 است. ارتفاع 187 سانتیمتری باعث می‌شود که این کولور ایستاده مثل یک کولر دیواری از ارتفاع مناسب فرآیند پرتاب باد داشته باشد تا محیط بیشتری را تحت پوشش قرار بدهد. وزن این پنل پرقدرت و زیبا 81 کیلوگرم است که در زمان حمل و جابجایی حتما در نظر داشته باشید. پیشنهاد مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی تعمیرچی به شما این است که حتما از قبل جای مشخصی را برای آن در نظر بگیرید که نیاز به جابجایی‌های مجدد نباشد.

 

 

 

نمایشگر زیبا در قسمت جلویی زیر دهانه خروجی باد قرار دارد و با پس زمینه مشکی خود، زیبایی خاصی به نمای سفید رنگ کولر بخشیده است. در مرحله بعد نگاهی بیاندازیم به دریچه خروجی هوا در این محصول شرکت گری،جایی که با طراحی مناسب توانسته‌اند قدرت پخش باد در 4 جهت را برای این کولر فراهم کنند. بعد از پنل داخلی، نگاهی به پنل خارجی بیاندازیم، با این آمادگی که قرار است با ابعاد بزرگتری نسبت به یونیت‌های خارجی کولرهای دیواری برخورد کنیم.

پنل خارجی این کولر دارای ابعاد 1250*1032*412 می‌باشد. عجب عظمتی دارد، برای خودش ابر قدرتی است. این یونیت خارجی با این ابعاد دارای وزن 114 کیلوگرمی است. حالا مطمئنا نظر اولیه تیم ما را تایید می‌کنید که این محصول فقط برای مصارف خاص باید در نظر گرفته شود.

 

کمپرسور کولر گازی 36000 گری مدل TOWER-J36H3

کولری با این ابعاد بدون کمپرسوری قوی، فقط یک ظاهر توخالی به حساب می‌آید، پس باید از یک کمپرسور نسل جدید و پرقدرت نیز بهره بگیرد. شرکت گری هم دقیقا به این مورد توجه کرده است و از کمپرسور نسل جدید اسکرول scroll استفاده کرده است. کمپرسورهایی که معروف به مارپیچی هستند. این کمپرسورها فاقد سوپاپ می‌باشند و این یکی از نکات و مزیت‌های آنها نسبت به کمپرسورهای تناوبی می‌باشد.

فرآیند انتقال گاز در این کمپرسورها به صورت پیوسته انجام می‌شود، برای همین سر و صدای آن به کمترین میزان ممکن می‌رشد و عملا لرزش در این کولر حذف شده است. صدای کم و عدم لرزش از دلایل جذب تولید کنندگان به استفاده از این کمپرسور در محصولات خودشان است. علاوه بر این، در این کمپرسورها نبود فضای مرده و نداشتن سوپاپ، باعث افزایش بازدهی حجمی می‌شود.

از طرفی سرعت دورانی در این کمپرسورها به اندازه‌ای است که می‌توان آن را به صورت مستقیم به الکتروموتور وصل کرد و در کنار اینها می‌تواند فشار بالا تا 10 بار را ایجاد کند.میزان اصطکاک در این کمپرسورها بسیار کمتر از کمپرسورهای پیستونی و کمپرسورهای روتاری می‌باشد، برای همین هم مصرف انرژی کمتری دارند و هم دارای طول عمر بیشتری هستند.

چون تعداد کمی قطعه متحرک در این کمپرسور به کار رفته است. اینکه شرکت گری برای کولر گازی 36000 مدل TOWER-J36H3 این کمپرسور را انتخاب کرده است، بسیار با ارزش و درست بوده، چون برای ایجاد چنین قدرتی، کمپرسورهای نسل قدیم لرزش و صدای زیادی را ایجاد خواهند کرد و مصرف انرژی بالایی نیز برای مصرف کننده به همراه خواهند داشت. پس در این مورد شرکت گری رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کرده و امتیاز مناسبی را برای کمپرسور خود در این محصول بدست آورده است.

 

امکانات کولر گازی 36000 گری مدل TOWER-J36H3

محصولی که در طراحی و قدرت نیاز مشتری را فراهم می‌کند، در زمینه امکانات نیز موارد مهم و اصولی را در نظر می‌گیرد. این کولر گازی شرکت گری در کنار طراحی زیبا، از عملکرد آرام و کم صدایی برخوردار است که در کنار استفاده از گاز مبرد R410a به خوبی به سلامت جامعه می‌اندیشد. مورد بعدی کمپرسور مورد استفاده است که از نوع T3 و اسکروال می‌باشد.

رده انرزی A این کولر را منحصر به فرد می‌کند چرا که با این قدرت و داشتن چنین برچسب انرژی نشان از دقت بالا در طراحی و ساخت دارد. مورد بعدی نمایشگر دیجیتال واضح و جذابی است که به راحتی اطلاعات دمایی و تنظیماتی کولر گازی 36000 گری مدل TOWER-J36H3 را می‌توانیم در آن مشاهده کنیم. در تنظیمات این کولر گزینه حالت خواب راحت قرار دارد که برنامه زمانی و دمایی برای کولر ایجاد می‌کند. علاوه بر اینها گزینه‌های دیگری همچون یخ زدایی هوشمند و دکمه توربو باعث شده این کولر گازی شرکت گری به یک محصول جذاب و مشتری پسند تبدیل شود.

واقعا یک محصول شگفت انگیز به این می‌گویند. هر موردی که فکرش را بکنید در این محصول در نظر گرفته شده است و شما را برای تابستانی خنک و زمستانی گرم همراهی خواهد کرد.

 

 

 

 

نقاط قوت

  • طراحی زیبا و متناسب
  • استفاده از کمپرسور اسکروال SCORALL
  • رده انرژی A
  • گزینه حالت خواب راحت
  • دکمه توربو
  • نمایشگر واضح و زیبا
  • گاز مبرد R410a

نقاط ضعف

 

مشخصا این محصول را کسی مورد توجه قرار می‌دهد که تصمیم قبلی برای خرید کولر ایستاده را گرفته و یا در ذهن دارد، پس باید به نکات و تفاوت‌های کولرهای ایستاده با کولرهای دیواری و قابل نصب توجه کند. یک مورد تفاوت ابعاد و وزن یونیت داخلی است. مورد دوم بزرگی یونیت خارجی است که باید شرایط و محل مناسب برای آن فراهم باشد. همچنین کولرهای ایستاده باید از کمپرسورهای نسل جدید بهره ببرند، چرا که با قدرت بالا در صورتی که صدا و لرزش زیادی ایجاد کنند، به علت قرار داشتن در سطح زمین، این مورد چندین برابر آزار دهنده خواهد شد. پس با در نظر گرفتن این موارد، به مقایسه‌ای محصولات این کلاس و رده بپردازید.

همین‌ طور که ما جز به جز این کولر را بررسی کردیم و به شرایط استفاده و نحوه عملکرد آن پرداختیم. پیشنهاد مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی تعمیرچی به شما همراهان همیشگی این است که حتما به صورت داده‌ای و اطلاعاتی محصولات انتخابی را مقایسه کنید، مطمئنا در این مقایسه‌ها خواهید دید که این محصول گری چقدر امتیاز بالایی خواهد گرفت و در رقابت با محصولات شرکت‌های دیگر شما را به وجد خواهد آورد. کولر گازی 36000 گری مدل TOWER-J36H3 یک محصول زیبا از شرکت گری است که طراحی و کیفیت ساخت بالایی دارد، این کیفیت علاوه بر آرامش شما باعث انتقال حس خوب در محیط کاری شما به مشتریان و مخاطبان شما می‌شود.

مانند میهمانان شما در رستورانتان، ورزشکاران شما در باشگاه ورزشی‌تان و خریداران محصولات شما در نمایشگاه‌های مبل و فرش و … در مورد خدمات پس از فروش و پشتیبانی و مشاوره‌های بعد از خرید نیز، همانند محصولات دیگر، تیم مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی تعمیرچی در همه مراحل کنار شما خواهد بود تا بهترین لحظات را با این محصول سپری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *